یافتن پست: #یخ

ساناز
ساناز
دنیای عجیبی شده است . . .
برای دروغ هایمان ، خدا را قسم میخوریم ،
و به حرف راست که میرسیم ؛ می شود جان ِ تــو
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:29
+6
alireza
alireza
ادما باید ارزش خودشونو بدونن  یکی فقط برا عشقو حال یکی میخاد یکی فقط اندازه بت میارزه برای دیگری  چه روزگار نامردی شده دنیا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:17
+6
-1
alireza
alireza
همیشه خندهات یادمه 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







..
.
.
.
.
.
.
. لامصب وقتی میخندید تا لو زولمعدش معلوم بود
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 23:48
+6
-1
AmiR
AmiR
قطعه دوم ترانه
رفتن
بگو بهم فقط بگو به چی دل بستی که این کارو با من کرد                                                                    
                                                              من که جزء خوشبختی تو چیزی نخواستم چرا چرا این کارو کردی
من که برای تو و بخاطر تو هرکاری کرده بودم عشق من                                                                
                                                                    از دارو ندارم گذشتم تا که به تو برسمو تور فقط تور خوشبخت ببینم
چقدر اشگ ریختم که شاید دلت به رهم بیادو چقدر فریاد زدم نرو                                                                              
                                                  ولی انگار همه ی این تلاشم بی فایده بود عشق من


این قطعه ها بر گرفته از زندگی واقعی است

لطفا نظر یادتون نره
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:13
+6
xroyal54
xroyal54
یوسف از جرم زلیخا مدتی زندان برفت
مهدی از اعمال ما حبس عبد گردیدد است




الهم عجل لوليك الفرج
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 20:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شمام بچگی تو دستشویی دور مورچه ها آب می ریختین زندانی شن
بعد نجاتشون می دادین ک قدر زندگیشون و بهتر بدونن؟
شمام هنوز این کارو می کنین؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 19:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺷﻮﺧﯽ ﮐﻨﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮋﺩﻩ ﺑﺪﻩ ،
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﻵﻥ ﻓﯿﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭﯾﻪ ، ﺗﻮ ﻃﺮﺡ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ:D
۲۲ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺷﺪﻡ !

ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺷﺎﻧﺲ ﺩﺍﺷﺘﻢ بچه ای ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻧﺼﯿﺒﻢ ﻧﻤﯿﺸﺪ !:|
:|ﻣﻦ :|

ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ:

ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﻭﻡ:|

همراه وسط :|


همراه یکی مونده به آخر:|

ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ:D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 19:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دقایقی پیش مامانم سراسیمه اومده تو اتاقم میگه :

یه بسته گوشت از فریزر كم شده تو برنداشتی ...؟

خب مادر من ...!!! من گربه ام ...؟

درنده ام ...؟

چی ام ...؟ که فکر کردی یه بسته گوشت خام یخ زده رو میتونم برداشته باشم ...!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 19:14
+4
zohre
zohre

و قــآلـَـــ ربـّکـــم ادعــونی أستــحــب لــکـ ــم . . . خــدایــ ـآ ؟ بــآ زبــ ـآن نــه ! بــآ دلـــم ، بــآ ایــن دلـ♥ـــ ِ شکـــسـ ــته امـــ میخـــوانمـ ــت .. اجــ ـآبــت میـــکنـــی ....... ؟؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 18:34
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ