♥ نگار ♥
سرامتحان بودیم به پسره میگم برسونیا ... !!
.
.
.
.
.
.
.
میگه چی رو ؟!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگم سلام گرممو به عمت دیگه !!
هر چی میخوام اسم عمه ها رو نیارم نمیشه
.
.
.
.
.
.
.
میگه چی رو ؟!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگم سلام گرممو به عمت دیگه !!
هر چی میخوام اسم عمه ها رو نیارم نمیشه










