یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 18:41
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نمیخرند ، پروانه شدن یعنی تباهی


دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 14:09
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
فکرت را حتی در میان خنده هایم نمیتوانم پنهان کنم ، 
هرچقدر که میخندم باز هم غم نبودن تو خودنمایی میکند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 14:08
+3
AmirAli
AmirAli
میدونی ضد حال چیه؟

تایپ میکنی:
«با تمام وجود دوستت دارم»

رو مانیتور رو میبینی:

«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!!

ینی میخای کیبورد و سیستم رو داغون کنی اون موقع!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮐﺸﻮ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺪﻩ
ﺩﺳﺘﺶ ﯾﻬﻮ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻣﻨﻔﺠﺮ ﺷﺪﻩ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:22
+4
محمد
محمد

.. مـــــورد داشتـــیم ..
..... بچــه هــــای فــــوتســــال زمیــــنشون خــــــــرابـــــ بـــوده..
. اومــــــدن کلیــپسِ دخــــترِ همســـایــه مــــا رو قـــــرض گـــــرفتــــن
... و دو تـــا دروازه گـــذاشتــــن ایــن طـــرفــُ اون طــــرفـــش و ...
...... شـــروع کــــردن بــه بــازی کــــردن ..
....... تـــازه تمـــاشــاگـــــرانِ ویــــــژه هــم جــایگـــاه مخصـــوص داشتــــــن .....!!
....... حـــالآ هـــی بگیـــد کلیــپــس دخــترا بــه درد نمــیخـــوره ...!!
. دیگــه کـــارایــی از ایــــن بیشتــــر؟؟؟!! ^^ـــــــ^^
.....!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرکی به ما رسید شآخ شُد !

میخوام از برکت وجود بعضیا یه گاوداری بزنم ..!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:45
+3
محمد
محمد
دلی که اندوه دارد شانه میخواهد نه نصیحت...
کاش همه این را میفهمیدند!...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روایت داریم که در بهشت اعضاء پست میزارن

مدیر ها میخونن و میخندن و لایک نمیکنن !!!!

خخخخخخخخخخخخخ

بــــــــــــــــعــــــــــــــــلــــــــــــه اینجوریاست. .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:12
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ