یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت میخرم
چه تجارت دردناکی ست تنهایی !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 15:33
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوتا رفیق عاشق یک دختر میشن
دختره میگه من ۲جام مشروب برای شما میارم ،تو یکیش زهر ریختم هر کس زنده موند اون با من ازدواج میکنه.
رفیق اولی میخوره میگه:بسلامتی این که من بمیرم و رفیقم به عشقش برسه
رفیق دومی میخوره میگه با سلامتی اینکه من بمیرم و رفیقم به عشقش برسه.
بعد دختره یه پیک میخوره میگه:
زهر تو این بود
میخوره بسلامتی اینکه رفاقت این دو رفیق بهم نخوره {-41-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 11:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردین وقتی برمیگردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ، با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم )))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 21:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داریم كه بچه 6 ساله از باباش ایپد میخواد!
.
.
.
.
.
.
.
.
من بچه بودم نهایت ارزوم این بود كه
مادرم بذاره دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کسی ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ , ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﯼ ﺳﻮﭘﺮ ﻣﺎﺭﮐﺘﯽ ﭼﯿﭙﺲ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻭ ﻣﺎﺳﺖ ﻣﻮﺳﯿﺮ و سیگار ﻣﯿﺨﺮﯼ ﭼﺮﺍ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اسم نمیبرم
اون دندونی که آب یخ می خورم درد میگیره اما خودشو پشت بقیه دوستهاش قایم می کنه ، خودش بیاد بیرون
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مهم نیس امریكا حمله كنه. مهم اینه كه هند حمله نكنه!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
كى میخوإد جلو آمیتاپاچان و جبارسینگ رو بگیره؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خب دوستی که شکست عشقی میخوری بر فرض الان ب عشقت

رسیدی خب چه مثلا میای پست عاشقانه میزاری چند تا مشنگ مثل

من میخونن عاشق میشن الان نمیدونم عاشق کیم فقط میدونم اگه بره

بدون اون میمیرم :)
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از بعضی آدمها یه مشت خاطره خوب میمونه از بعضی های دیگه هیچی .... اینجاست که باس بگم : خاطره ساختن لیاقت میخواهد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:48
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دوری از کسی که میخوای داشته باشیش سخته …
اما سخت تر از اون نزدیک بودن به کسی است که ندونی داریش یا نداریش


دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:20
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ