یافتن پست: #یخ

بهناز جوجو
بهناز جوجو

"به بعضیا هم باید بگی: اون نون و نمکی که باهم خوردیم سیرت نکرد که داری پشت سرم گه میخوری؟؟؟ {-39-}

دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 10:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مزخرف ترین قسمت خریدن یه گوشی اینه که باید اون شبی که گوشی رو میخری تا صبح بزاریش توی شارژ :| اصلن مگه خوابت میبره اون شب
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:46
+3
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
@ramin-rtbm







نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن.


ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد.


کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشد



دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻳﻪ ﺭﻭﺯ میخوام ﺑﺮﻡ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﭘﻮﻝ ﺗﻤﺎﻡ پنجشنبه ﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻢ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺭﻭ ﺑﮕﻴﺮﻡ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از آش روزگار چنان دهانم سوخته از ترس *اب یخ* را هم فوت میکنم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودنا...
حالا کافیه یکیو پاک کنم...
فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر میفته
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم هِل سبز بخرم، فروشنده گفت چند بسته میخوای؟

.

.

.

گفتم: هله دان دان دان هله یدانه یدانه

کصافط انداختم بیرون
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 16:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن
ولی ای کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد
کاش بودی ودستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیهاونبودنهایت میشد
کاش بودی تا سر به روی شانهای مهربانت میگذاشتم
ودردهایم را به گوش تو میرساندم
بدون تو زندگی برایم عذاب است
بدون تو این خانه دگر صفایی ندارد
میدانم که نمیدانی بعداز تو دیگر چشمهایم سو برای دیدن ندارن
کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم وبی تاب نگاه مهربانت هستم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 15:48
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ