یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:16
+4
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
از خونه همسایه بوی کیک اومد ...... بعد بوی آش رشته اومد ..

الآن هم بوی قرمه سبزی میاد !

میخوام برم در بزنم بگم :

ما به جهنم !!!!!!!!!!!

خودتون اسهال می گیرید بدبختا
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه وختایی نمیرم دمه یخچال که پیشه من شرمنده نشه… خدا هیچ یخچالی رو شرمنده صاحبش نکنه.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻧـــﺤــﻮﻩ ﺑـــﻬـﻢ ﺯﺩﻥ ﺩﺧــــﺘــﺮ ﻭ ﭘـــﺴــﺮﺍﯼ ﺍﯾـــﺮﺍﻧـــی !

- ﺧﯿﻠﯽ ﭘﺴﺘﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ ﺭﯾﺨﺘﺖ ﻭ ﺑﺒﯿﻨﻢ. ﺑﺎﯼ
ـ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﯼ ﺍﻣﺎ ﻫﺮﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ. ﺑﺎﯼ
- ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ؟ ﻧﺒﺎﯾﺪﻡ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﮐﺠﺎ ﭘﺮﺗﻪ ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ. ﺑﺎﯼ
ـ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻋﻮﺿﯽ ﺣﺮﻑ ﺩﻫﻨﺖ ﻭ ﺑﻔﻬﻢ ﺍﺻﻶ ﺑﺮﻭ ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ. ﺑﺎﯼ
- ﻭﺍﻗﻌﺂ ﮐﻪ ... ﺍﻧﻘﺪ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﮕﯽ ﺑﺮﻭ ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﯾﻪ ﺭﯾﮕﯽ ﺑﻪ ﮐﻔﺸﺖ ﻫﺴﺖ. ﺑﺎﯼ
ـ ﻓﻌﻶ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﯾﮕﺎﺗﻮ ﮐﻔﺶ ﺗﻮﺋﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﯽ. ﺑﺎﯼ
ﺑﺎﯼ ﻭ ﻣﺮﮒ.. ﺑﺎﯼ ﻭ ﺩﺭﺩ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﺎﯼ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺪﻥ .. ﻭﺍﻻ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره زرت و زرت علیه دهه هفتادیا پست میذاشت
دیدم قیافش به دهه شصتیا نمیخوره رفتم تو پروفایلش دیدم تاریخ تولدش اینه : 1369/12/29 !!!!

عِه عِه
خـو لامـــــصـــّـــب تو اگه بابات نیم ساعت دیرتر دست به کار میشد که
دهه هفتادی میشدی واسه چی قد قد میکنی نفله؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه چیزی بدجوری فکرمو مشغول کرده !
پنیر رو که با کارد میخورن، خامه رو هم با قاشق. حالا پنیر خامه ای رو با چی میخورن ؟ :| "
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﻳﻪ ﺩﻭﺱ پسر ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﮐﻪ
ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ...
ﺗﻠﻔﻦ ﺧﻮﻧﺸﻮﻧﻢ ﻗﻂ ﺑﺎﺷﻪ...
ﺍﺯ ﺗﻠﻔﻦ ﻋﻤﻮﻣﻴﻢ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﻧﻪ..
ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ...
ﺍﺻﻦ ﺩﻟﻢ ﻧﻤﻴﺨﺎﺍﺍﺍﺍﺩ ﺻﺪﺍﺷﻮ ﺑﺸﻨﻮﻡ...
ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺍﺻﻦ ﻧخواستم...
ﮐﺼﺎﻓﻂ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:14
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﺳﻮﭘﺮﯼ ﺩﻟﺖ ﻟﻮﺍﺷﮏ ﻧﺨﻮﺍﺳت ...
ا ﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﭘﺎﺭﮎ، ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﺏ ﻧﺸﺪﯼ ...
 ﺍﮔﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﮕﻪ نمی‌خندی ...
 ﺍﮔﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﭼﻮﺑﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ ....
 ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ !!
 ﺑﺸﯿﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ببین ﭼﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﻟﺖ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 11:31
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
میخواهم آنقدر بو بکشم تو را که ریه هایم پر شود از عطر تنت که هوا داشته باشم برای نفس کشیدنم وقتی کنارم نیستی …
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:50
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ