محمد
همینجوری......بیخود و بی جهت..!
آخرین ویرایش توسط
Mohammad در [1392/07/27 - 23:22]
binam
سلام بر همگی
دوستان عزیز
کسی با asp.net کار کرده؟
در حد تولید یک صفحه در وب و گرفتن اطلاعات دانشجویی از طریق اون صفحه کمک میخوام
لطفا اگه میتونید کمکم کنید بگید ممنون میشم یک دنیااااا