یافتن پست: #یخ

AmirAli
AmirAli
انقد بعضی آدما بیشعورن.خود بیشعور انقد نیست!!!نمیخواد زیاد دقت کنی فقط بدون حرفه سنگینیه{-15-}
آخرین ویرایش توسط AmirAliA1 در [1392/07/28 - 10:32]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 04:36
+3
محمد
محمد
همینجوری......بیخود و بی جهت..!
آخرین ویرایش توسط Mohammad در [1392/07/27 - 23:22]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 23:15
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 22:19
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاشق که باشــی خواب هــم دلنشــینه...


دوس داری چشمــاتو روی تمــام واقعیــت ها ببنــدی


و تــوی خــواب ببینیــش...اونجــور که دلــت میخواد


ببینیــش...


دور از تمــام واقعیــت ها...


اونوقتــه که تــوی خــواب باهـاش زندگـــی میکنــی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 20:48
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 20:43
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﺮﺷﯽ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺣﻤﻮﻡ ﺑﻘﯿﻪ ﭼﯿﺰﺍ ﺭﻭ ﺳﺎﻃﻮﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺗﻮﺵ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 19:45
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
هر #شب تو #خواب منی همه رویای منی


#دوریت برام یه جور #مریضیه


هر جا که #میرم تو رو میبینم


#حسم به تو یه حس قریضیه


بگو کی برات میمیره وقتی دلت میگیره


تو این دنیا فقط تو رو #میبینه


بگو کی برات #میخونه کی قدرت و میدونه


اگه نباشی کی میشه #دیوونه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 19:44
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
کی برات میخونه کی قدرت و میدونه


اگه #نباشی کی میشه #دیوونه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 19:39
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
#چشمامو میبندم با #غصه میخندم


#بی تو من یه لجظه #آروم ندارم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 19:36
+3
binam
binam
سلام بر همگی
دوستان عزیز
کسی با asp.net کار کرده؟
در حد تولید یک صفحه در وب و گرفتن اطلاعات دانشجویی از طریق اون صفحه کمک میخوام
لطفا اگه میتونید کمکم کنید بگید ممنون میشم یک دنیااااا



دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 19:32
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ