یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﺪ ﺁﻣﺎﺭ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻭ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪ ﮐﺎﻓﯿﻪ ......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺑﮕﯿﺪ ﻓﻼﻧﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﺧﺘﺮ
ﺧﻮﺑﯿﻪ ﻫﺎ!
ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺘﻪ ﯼ ﻃﺮﻑ ﻭ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﺭﻭﯼ ﺁﺏ ﮐﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﻪ
ﻧﯿﺲ!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:32
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
کمی “ها” کن ، میخواهم هوایت را داشته باشم !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گوشیم مونده بود خونه ی دوستم رفتم بگیرمش دیدم بیست تا پیام دارم!
بازش کردم ببینم کیه !
دیدم دوستمه اس داده گوشیت خونه ی ما مونده بیا ببرش ! :|

ینی ولم کنید میخوام همینجا جون بدم :( ((((
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:00
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیالوگی كه امروز تو تاكسی شاهدش بودم (بین ۲ پسر) :

.
.
.
.
.
.
.
.
موبایلت داره زنگ میخوره گلم
- اَه پیداش نمیكنم!!
نكنه خونه جا گذاشتیش؟!!
بعدشم بخاطر افراط در خنده ، راننده لطف کرد پیادم کرد :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 13:23
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
پنجره را هم دو جداره کردند !
میدانی ؟
توطئه ای در کار است !
میخواهند سرم را گرم کنند ، در این سرمای نبودنت
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 10:50
+2
binam
binam
صدمین پست را پس از مدت ها میگذارم
دلم به قلم راه نمیرود پس از غیر خودم مینویسم

شاخه هام خشکیدن
ریشه هام از دردن
شونه هام میلرزن
اوستخونام سردن
یه نفر اینجاس که
تو رو دوس داره هنوز
که تو 4 فصل دلش برف میباره هنوز
رد چشمامو نگاه کن
دستامو بگیر تو دستات
یخ این دستارو وا کن
خنده هات سبزه ی عیدن
خنده هاتو دوس دارم
منو با خنده صدا کن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 23:05
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعای حیف نون :

خدایا به خاطر تمام چیز هایی که دادی

ندادی

دادی پس گرفتی

ندادی بعدا میخوای بدی

دادی بعدا میخوای پس بگیری

ندادی میگی دادی

اصلا نمیخوای بدی

نداده بودی فکر کردی دادی

نمیدی هی میگی میدم ، شکرت !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 21:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره تعریف میکرد
یه بار یه خواستگار اومد منم کلاس گذاشتم گفتم میخوام درس بخونم
هیچی دیگه پا شدن رفتن
هر چی گفتم بابا فقط دو صفحه مونده گوش ندادن:)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 21:52
+4
آنقدر ها هم

روی وقار من حساب نکن…

قطب زمین هم که باشم

تو را که میبینم

یخ هایم آب میشود…


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 21:36
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ