یافتن پست: #یخ

پاکدامنی
پاکدامنی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 12:26
+5
roya
roya
ﺭﻓﺘﻢ ﺣﻤﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪﻡ،ﺩﻣﻪ ﺩﺭ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺣﺪﻭﺩ 23 ﺩﻗﯿﻘﻪ
ﺣﻤﺎﻡ ﺑﻮﺩﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ 23 ﺩﻗﯿﻘﻪ، 15.30 ﺻﺪﺍﯼ ﺁﺏ ﻣﯿﻮﻣﺪ .
ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﺮ 4.5ﺛﺎﻧﯿﻪ 1ﻟﯿﺘﺮ ﺁﺏ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻮ
204 ﻟﯿﺘﺮ ﺁﺏ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﺮﺩﯼ ﻭﺑﺎ ﺍﺣﺘﺴﺎﺏ ﻫﺮ ﻟﯿﺘﺮ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ
5 ﺗﻮﻣﻦ،ﺗﻮ 1000 ﺗﻮﻣﻦ ﺍﺯ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﺮﺩﯼ .
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ 44000 ﺗﻮﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ .
ﻣﻦ : :-| :-|
ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺭﺍﺳﺘﯽ ﺩﺭ
3 ، 4 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﻭﻝ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪ؛ﺑﻌﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩﺵ ﺗﻮﺿﯿﺢ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 12:01
+4
AmirAli
AmirAli
بسلامتی بسری که عرق میخوره اماخبر نداره عشقش توبغل کس دیگه ای عرق میکنه...{-59-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 08:26
+3
saman
saman


ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺷﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﻫﻮﯾﯽ ﺩﻭﯾﺪ


ﺁﻫﻮ ﺩﻭﯾﺪ ﻭ ﺩﻭﯾﺪ ﺳﭙﺲ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺷﯿﺮ ﮔﻔﺖ :


ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ﺑﯽ ﺭﺣﻤﯽ ، ﻫﻤﺶ ﺷﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ، ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻦ


ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺷﯿﺮﻭ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﻣﯿﺨﺮﻩ !



دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 00:26
+2
AmirAli
AmirAli
یکی از دلایلی که من بیشرفت نمیکنم اینه که اخرش همه ازم شیرینی میخوان.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:27
+5
AmirAli
AmirAli
سرفه هایم ازسیگار نیست..ازخاطرات اوست که در دلم خاک میخورد.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز دیدم یکی از هم کلاسی هام یواشکی صدام میکنه،
برگشتم بهش میگم چیه؟
میگه ۸ دفعه بگو یا ابوالفضل! واسم اس ام اس اومده میگه به ۸ نفر بفرست... اما شارژ ندارم!
ینی تصور کن با اینجور آدمایی درس میخونما :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺑﯿﻦ ۲ ﻧﻔﺮ ﺩﻋﻮﺍ ﺷﺪ
ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ
ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ
ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻋﻮﺍ ﺑﯿﻦ ۲ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩ ...ﻭﺍﺳﻢ
ﺍﺻﻼ ﻣﻬﻢ ﻧﺒﻮﺩ.....:)):))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:45
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
بچه ها..............................یه نظر سنجی میخوام بکنم ازتون................
1-پست بزارم براتون متنی م3 همیشه؟
2-عکس فشن بزارم.....
3-هیچکدام...
4-برم بخوابم....{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:36
+4
ﻋﺸــــــﻖ ...


ﻧــــﻪ ﭘــــﻮﻝ ﻣﯿﺨــــﻮﺍد ...


ﻧــــﻪ زیبایــــی ...


و ﻧــــﻪ هیــــچ چیــــز دیگـــــه ....


ﻓﻘـــــــــــﻂ " ﺩﻭ ﺗــــﺎ ﺁﺩﻡ " ﻣﯿﺨــــــــﻮﺍﺩ ...


ﺗﺎﮐــــــــﯿﺪ ﻣﯿﮑﻨــــﻢ : ﺁﺩﺩﺩددﺩﺩﻡ ...!
آخرین ویرایش توسط marjan در [1392/07/13 - 21:26]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:25
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ