یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پشه اومده خونمون

مامانم میگه:

بذار خونتو بخوره سنگین شه بکشیمش

شب نیاد داداشتو بخوره !

من مامان بابای واقعیمو میخووووواااااام***
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:21
+6
nazli
nazli
 

در دنیا برای کفری کردن آدمهای رذلی که میخواهند همه چیز را از آنچه هست


برایت سخت تر کنند!!!


راهی بهتر از این نیست که وانمود کنی از هیچ چیز دلخور نیستی.

آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/07/13 - 21:09]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:04
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
الان بچه هف ساله تخت 2نفره داره. زمان ما، میذاشتن رو پاهاشون به حالت سانتریفوژ اینقد تکو ن میدادن تا پلاسمای خونمون جدا میشد میخوابیدیم
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/07/13 - 18:32]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 18:31
+8
xroyal54
xroyal54
دِلـــَم کَمــی خُدآ میخــوآهَــد

کــَمی سُــکوتــ

دِلَـــم دِل بُــریــدَنــ میــخواهَــد

کَـــمی اَشــکـ کَــمی بُــهتــ

کَـــمی آغوشـــ آسمآنــی

کَـــمی دور شُـــدَنــ اَز ایـــنـ جنـــســ آدَم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 17:27
+7
saeed
saeed



اندیشیدن به تو رسم، و گفتن از تو ننگ است!

اما میخواهم برایت بنویسم

شنیده ام، تن می فروشی، برای لقمه نان!… چه گناه کبیره ای…!

میدانم که میدانی همه ترا پلید می دانند،

من هم مانند همه ام

راستی روسپی!

از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو،

زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند !!

اما اگر همان زن کلیه اش را بفروشد تا نانی بخرد

و یا شوهر زندانی اش آزادشود این «ایثار» است !

مگر هردواز یک تن نیست؟

مگر هر دو جسم فروشی نیست؟

تن در برابر نان ننگ است…

بفروش ! تنت را حراج کن…

من در دیارم کسانی را دیدم

که دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیایشان

شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی نه از دین .

شنیده ام روزه میگیری، غسل میکنی، نماز میخوانی، چهارشنبه ها نذر حرم امامزاده صالح داری، رمضان بعد از افطار کار می کنی، محرم تعطیلی.

من از آن میترسم که روزی با ظاهری عالمانه، جمعه بازار دین خدا را براه کنم، زهد را بساط کنم، غسل هم نکنم، چهارشنبه هم به حرم امامزاده صالح نروم، پیش از افطار و پس از افطار مشغول باشم، محرم هم تعطیل نکنم!

فاحشه !! دعایم کن …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 13:56
+3
saeed
saeed
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن ... !
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم ... !
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده , راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره ... !
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون ... !
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا از ... !
... ... اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن ... !
اینایی که همیشه میخندن ... !
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن ... !
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن ... !
اینا فرشتن ... !
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه , اذیتشون نکنین ... !
تنهاشون نذارین ؛ داغون میشن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 13:50
+1
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 13:19
+1
saeed
saeed
دلم بوسه ای میخواهد…
که از فشارش، چشمانم سیاهی رود!
چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد را دوست دارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 12:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم خونه مون چسبیده بود به مدرسه مون ..!
.
.
.
.
.
.
.
.

هیچی دیگه هر وقت از بلند گو صدام میکردن
هم تو مدرسه کتک میخوردم هم تو خونه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:37
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:07
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ