یافتن پست: #یخ

roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:55
+5
sayeh
sayeh
لالای اش را میخواندم ...........
اما روی پای دیگری خابش برد..........
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:37
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
رفاقت مثل یه قیف میمونه.وقتی میفتی توش اولش خیلی خوبه جاواسه دونفرهست ولی رفته رفته سرمیخوری میری پایین بایدیکی یکی ردبشی.اگه بتونی دونفری ردبشی (مردی).کمک کنی رفیقت ردبشه (شاه مردی).ولی ردبشی ورفیقتاجابزاری وبیخیالش بشی (نامردی).
توبرومن هولت میدم.
آهای...بازم شاه مردی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:16
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


میخوام بدونم زندگی مرحله ی بعدی هم داره؟؟؟؟ اینجا که همش غوله ...


دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:07
+6
sayeh
sayeh
حالم بهم میخوره از ادمای خود خواه.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 23:13
+7
sayeh
sayeh
انکه تورا دوست دارد ...!
به ساز ارام
بودنت کفایت میکند وهرگز ازتو نمیخواهد رقاصه سازهایش باشی......
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 23:00
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
معلم :میخواین چیکاره بشین؟؟؟؟
علی :میخوام خلبان بشم...
مریم :میخوام دکتر بشم...
مهدی :میخوام ادمین بشم...
سارا :میخوام یه مادر خوب بشم...!!!
حامد :میخوام به سارا کمک کنم {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 16:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی بچه بودم؛ سرم میخورد به دیوار...!
برآی اینکه گریه نکنم مآمآنم دیوارَرو میکُشت
:|
سر منم سریع خوب میشد
:) :|
یه همچین بچه ی اسکلی بودم! :| :
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 16:15
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز تَوَهُم میزنم بودنش را
بریدم، دوختم
لیلایش کردم و مجنونش شدم
چه تلخ آخر قصه شد اما
من ماندم و خویش
گمانم بیخود چای دم کرده ام
کسی پشت در نیست...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:20
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

لباس اتو کردن پسرا :
شلوار که اتو نمیخواد ، پایین پیرهنم که میذارم تو شلوار ! آستین رو هم کسی اتو نمیکنه ! پشتشم تو خط واحد لم میدم به صندلی صاف میشه !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ