یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش ایرانسل یه خدماتی داشت که اس ام اس میداد به طرفت=)))
و میگفت : مشترک گرامی شماره فلان دلش تنگ شده بود میخواست بهت زنگ بزنه اما یاد بیشعور بازیات افتاد,بیخیال شد !!!
یه خورده آدم باش...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:14
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


ﺗﻨﻬﺎیی ﺣﻖ کسی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻧﺼﻴﺐ کسی ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ . . . تنم انگار تابستان سرشت است تن ِ تو اول ِ اردیبهشت است دهانم ماه مرداد است در یزد لبت، بانوی من، “یخ در بهشت” است


دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 14:22
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
اینقدر من را از رفتنت نترسان همه ی ما رفتنی هستیم قرار نیست همیشه بمانیم ماندن کنار هر کسی لیاقت میخواد نه بهانه حالا بلند میگم لیاقت ماندن نداشتی بهتر که رفتی !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 13:27
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
اینجـــآ زَمیـ ـ ـن اَســـتــ رَســمــِ آدمهــآیَشــ عَجیـ ـبـ ـ اَســتــ اینجــآ گـُ ـم کــه بِشـَـوی بـِـه جــآی اینــکه دُنبــآلتــ بِگـَـردَند فـ ــ ـرآموشـَ ـتــ می کُننـَـد عآشــ ــ ـِـق کــبــه جــآی اینــکه دَرکــَتــ کُنــند مُتَهَمَـ ـ ــتــ می کُننــَد



فَرهَنــگــِ لُغــتــِ اینجــآ چیــزی از



عِشـ ــ ــ ـق و اِحســ ـ ــ ـآس وغــُ ــ ـ ـرور سـَـرَش نِمی شـَـوَد



زیــآد کــه خــوبــ بآشــی زیــآدی می شـَـوی



زیــآد کــه دَمِ دَســتــ بآشــی تِکــــــرآری می شـَـوی



زیــآد کــه بِخَنــ ـ ـدی بَرچَســبـِـ دیوآنـِـگی میخـُـوری



و زیــآد کــه اَشــکــ بِریــزی... عآشــِ ـــ ـقی..!!



اینجــآ بآیــد



فـَـقـَــــــط ...



بــرآی دیگــرآن نَـفــَ ــ ــ س بِکِشــی . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 13:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابای مردم صبحا با یه لیوان آب پرتقال میان بالا تختشون، با عزیزم، عزیزم بچشون رو صدا میکنن.....

حالا درسته من یکم خوابم سنگینه، اما این دلیل میشه صبحا که میخواد صدام کنه، یخ بندازه تو لباسم؟؟

زندگیه ما داریم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 10:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی بزرگ شدم،
میخواهم هرکسی باشم
به جز یک پدر بد اخلاق،
یک راننده اتوبوس بی حوصله،
یک آدم عصبانی،
یا یک آدم ناامید که با همه دعوا دارد،
و یا آدم گنده ای که بیهوده باد توی دماغ می اندازد،
خب مثل اینکه دیگر آدمی نمانده...
پس بهتر است فعلاً بزرگ نشوم،
تا ببینم بعد چه می شود!

" شل سیلور استاین "
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 20:41
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگـــــه بـهش زنـــگ میزنی رد میکنه
اگـــــه بهش میگی دوســت دارم و اون فقــــط میخنده
اگـــــه شـــــبا بدون شبــخیر گفتن تــــو خـوابش میـبره
یعنی تــــاریخ انقضــای ِ تو توی دلــــش تموم شده!
این یـه قـــــانونه!
بــــا قــانونِ آدمــــا نــجنگ!!!
غــرورت لــــه میش
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 20:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"چشم انتظاری نیروی جاذبه ی قویی است"
منتظر چیزهایی باش که میخواهی.
انتظار چیزهایی را که نمیخواهی نداشته باش.
تمام فکر و حواس و احساست را بر روی خواسته های زیبایت بگذار...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 19:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی اوقات دلم میخواهد خرمایی بخورم و برای خود فاتحه ای بفرستم؛
شادیش ارزانی کسانی که رفتنم را لحظه شماری میکردند!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 19:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غمگین گوشه ای نشسته بود!


دلش می خواست یه دل سیر گریه

کنه


همش با خودش می گفت:مگه من چه بدی ای در حقش کردم


که مثل یه

آشغال منو پرت کرد بیرون از زندگیش…..


همون طور که باخودش حرف

میزد بغضش

ترکید…


سرشو روی زانوهاش گذاشت

و زار زار گریه

میکرد…

که یه هو یکی سرشو

گذاشت بغلش و گفت:با تو بودن

لیاقت میخواد

که هرکسی

نداره….


اون تو رو از زندگیش بیرون نکرد بلکه فهمید که تو اونقدر

با ارزشی که لیاقت نگه داشتنتو

نداره….


گرچه واست خیلی

سخته……..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:39
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ