یافتن پست: #یخ

saman
saman
هـر چه از دست میـرود بگذار بـرود …چیـزی ڪہ بہ اِلتمـاس آلـوده باشد نمیخواهمـ …! هـر چہ بـاشد حتی زنـدگی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین 10 ساعت تو اتاقی هیچ خبری نیست اصلا کسی نمیاد ببینه مردی یا زنده ای ولی تا میخوای شلوارتو عوض کنی تمام خانواده میریزن داخل
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا بی تو بودم و سختی کشیدم اما وقتی صداتو شنیدم اومدم زیر نم نم بارون تو رو دیدم
تو خواب دلهای شکسته
تو نگاه یه آدم خسته
تو رو دیدم دل به تو بستم آه ای خدا
عاشقت هستم
یه دریا تو نگاهت هست
که من درگیر رویاشم همینجوری نگاهم کن
میخوام درگیر تو باشم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:17
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمایی که زیاد میخوابن تنبل نیستن انگیزه ای واسه بیدار بودن ندارن وگرنه شما بگو فردا ساعت ۵ صب بریم شمال،هرکی پا نشه !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:08
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:51
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:45
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه جفت جوراب داشتم, خیلی باهم معاشرت داشتیم

توی دوران اوج رابطه مون یه لنگه اش گم شد...
امروز کشومو ریختم بیرون, یهو دیدم اون تــَــه زُل زده تو چشمام!!!!

... ... گفتم : کجا بودی لوتــــــــــی؟!؟!؟
گفت : باس یه مدت با خودم خلوت می کردم, ولی تمام این مدت بوی تو رو می دادم...

بــــــوییدمش... همون لحظه فهمیدم خیلی مــَــــــــــــــــــــــرده!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:42
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام بدونم طراح روپوشهای مدارس امسال کی بوده !

از همین تریبون هر جا هستی بدون گند زدی عامو !

والا امروز یه دختر دبیرستانی دیدم مانتوش که شبیه خرقه پهلوون خلیل بود ...

شلوارشم کپی برابر اصل تمبون باباجون خدا بیامرز ننم بود !

والااااا ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:38
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
[لینک]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:03
+2
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 14:55
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ