یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!

با هم قدم میزنیم

با هم میخوابیـم

دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد

و بر گونه هایم بوسه میزند

اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!

” تنهاییـــــم را ” …
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 19:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لعنت بر هرچی فاصله اس تو دنیا :-(
.
.
.
.
.
.
... چرا اتاق من باس از یخچال اینقدر دور باشه اخه؟
چیه فکر کردی پست شکست عشقی ؟ نه عزیزم ایجا از این قرتی بازیا نداریم بعله
:-)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 19:32
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


فرق است میان کسی ک تورا میخواهد.... با کسی ک توراهم میخواهد


دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 19:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دو نفرو سخت میشه پیدا کرد , یکی کسی که درکت کنه و دومی کسی که بدونه کجای کمرت میخاره.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 18:31
+3
hamid
hamid
دﺧﺘﺮﻩ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺵ ﺷﺒﯿﻪ ﺩﺍﺷﺒﻮﺭﺩ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ پست گذاشته
ﻧﮑﻨﺪ ﻣﺮﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﺍﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ...
ینی اعتماد به نفس اینو اگه قرص بیزاکودی داشت الان ادویل بود!!!

=)))))))):O:))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 14:29
+4
nanaz
nanaz

معني كامنت هاي جالب دخترانه


.
.
.
ﻋﮑﺴﺖ ﻗﺸﻨﮕﻪ = ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﻣﻦ ﻣﯿﺸﯽ؟!

ﺑﺎﺑﺎ ﻭﺭﺯﺷﮑﺎﺭ = ﻋﺎﺷﻖ ﻫﯿﮑﻠﺘﻢ!

ﻻﯾﮏ = ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯﺕ!

ﺑﭽﻪ ﭘُﺮﺭﻭ = ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ ﺩﯾﮕﻪ!

ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ = ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺎﻫﯿﯿﯽ!

ﻧﺨﯿﺮ = ﺑﻠﻪ!

:ﺩﯼ = ﺍﯼ ﺷﯿﻄﻮﻥ!

ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ = ﺑﺎﺑﺎ ﯾﮑﻢ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻦ!

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ = ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﯼ!

... ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻢ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﻣﯿﺎﺩ = ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﻧﺎﺯﻣﻮ ﺑﮑِﺶ!

ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﻡ ﻻﻻ = ﺑﻬﻢ ﺷﺐ ﺑﺨﯿﺮ ﺑﮕﻮ!

ﭼﺮﺍ ﮐﻢ ﺁﻧﻼﯾﻦ ﻣﯿﺸﯽ؟ = ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ!

ﺑﯿﺎ ﭘﯽ ﺍﻡ = ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻣﯿﺸﻢ!

ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ = ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﯿﺮ!

ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻋﻼﻗﻪ ﺩﺍﺭﯼ؟ = ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﻪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ!

ﻫﻤﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﺴﺘﯽ = ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ ﺍﺯ ﺣﺴﻮﺩﯼ!

 

ﺑﻬﺖ ﻗﻮﻝ ﻧﻤﯿﺪﻡ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﯿﺮﻡ = ﺗﺎ ﯾﮏ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 13:43
+2
sara
sara
در CARLO
قدیما میگفتن یارو شلوارش دو تا شده حالا دیگه باید گفت یارو سیم کارتش دو تا شده
بععععله
لااایک میخوام
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 12:13
+5
sara
sara
در CARLO
پسره داشت چایی میخورد ...قند دم دستش نبود ...
.

هی منو یه ماچ میکرد یه قلوپ چایی میخورد ...
منو یه ماچ میکرد یه قلوپ چایی میخورد...
در این حد من شیرینم حالا هی شما باور نکنید !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 12:08
+6
sara
sara
در CARLO
مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم ﻫِﻞ ﺳﺒﺰ ﺑﺨﺮﻡ!
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ ﭼﻨﺪ ﺑﺴﺘﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻔﺘﻢ: ﻫﻠﻪ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﻫﻠﻪ ﯾﺪﺍﻧﻪ ﯾﺪﺍﻧﻪ!!
ﮐﺼﺎﻓﻂ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺑﯿرون
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:55
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ