یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یاد داری
در آن روز آخر
تو اشک میریختی
من زجه میزدم
تو زمین و زمان را نفرین می کردی
من به خدا قسم میخوردم
راستش دروغ بود
فقط نمیخواستم بشکنی
نمیخواستم دیگر
به این دیوانه تکیه بدی
رفتنم مردی نبود
ولی کلاهت را قاضی بکن
دروغ هایم هم
نامردی نبود

#آزاد#
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زمانه بدی شده
ادمای بدی شدیم
اگه عشقت بهت خیانت کرد اعتراض نکن...
اگه دروغم گفت اعتراض نکن...
بهشم گیر نده چرا با کسی لاس میزنی...
اگه جای بدی رفت نگو نرو...
اگه بگی میشی خر.. میشی عقب مونده...
آره خیانت..دروغ..هرزگی شده روشنفکری
ولی من همچنان عقب موندم....
هنوز هم گریه هامُ
خنده هامُ
غر زدنمامُ
حتی پوک زدن به سیگار لعنتی رو
فقط با یه نفر میخوام
با تــــــــــــــــــــــو میخوام
اره من عقب مونده ام....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:37
+4
sara
sara
در CARLO
برگ چغندر کیست ؟
.
.
.
.
.
.
اونی که پستها رو میخونه و حالشو میبره، میخنده ولی لایک نمی کنه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کسی که میخواد بره خبر مرگش بزار بره...
حتی اگرم نره....
بازم پیشت نیست....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 20:09
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام ناتمام من با تو تمام می‌شود
شاعر بی‌نام و نشان صاحب نام می‌شود
تمام من به نام تو شعر دوباره می‌شود
بند سکوت کهنه‌ام چهارپاره می‌شود
تمام نه، تمام نه که جام ناتمام لبریخته‌ام
تمام نه، تمام نه که ناتمامی از تو آویخته‌ام
شاعر بی‌نام و نشان صاحب نام می‌شود
در این حریر خانگی روی ترانه شسته‌ام
تمام خون من شبی پراز ستاره می‌شود
از تو بر این ترانه‌ها نور ستاره می‌چکد
براین بلند بی‌صدا غزل دوباره می‌چکد
چکه کن ای ابرک من مثل ستاره بر زمین
طلوع میلاد مرا در شب بی‌سحر ببیــن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 19:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
راستــش را بخــواهـــــی

فاجعــــه ی رفتــــن "او" چیــــزی را تکـــان نداد.....
مــن هنــــوز هـــم چـــای میخـــورم...

قــدم میـــــزنم...
هستـــــم
امــــا...
تلــــخ تــر...
تنهاتـــــر...
بی اعتمــــادتــــر....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 19:22
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

“تو را میخواهم”
در این جمله اندوهیست ، اندوه نداشتنت


دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 18:01
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺭﯾﺎﺿﯽ1 ﺭﯾﺎﺿﯽ2.. ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺸﻘﺎﺏ ﭘﺮﻧﺪﻩ. ..ﺭﯾﺎﺿﯽ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺨﻨﺪﻩ.. .ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﯾﮕﺎﻧﻪ. ..ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﺩﻭﮔﺎﻧﻪ.. .ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﺳﻪ ﮔﺎﻧﻪ. ..ﺣﺎﻻ ﺩﺳﺴﺴﺲ ﺩﺳﺴﺲ... ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﺩﺱ ﺗﻮﺍﺑﻊ ﺭﻗﺺ...ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻋﮑﺲ. ..ﺗﻮﺍﺑﻊ ﺩﺱ، ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﺭﻗﺺ....ﺍﻭﻥ ﺳﯿﻨﻮﺱ ﮐﺴﯿﻨﻮﺳﺎ ﮐﻪ ﺩﺱ ﻧﻤﯿﺰﻧﻦ ﺍﯾﺸﺎﻻﺑﺮﻥ ﺯﯾﺮ ﺭﺍﺩﯾﮑﺎﻝ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 17:40
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 16:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بارم زنگ زدم خونه دوس پسرم باباش جواب داد منم الکی گفتم منزل جعفری اومد زرنگی کنه گفت بفرمائید با کی کار داشتید ؟!!
گفتم مرتیکه دیوث گوه میخوری پول نداری توحسابت چک میکشی یا تاظهر پول میریزی حساب یادهنتــــــو سرویس میکنم مامور میارم جلبت میکنم
همینجوری که داد میزدم دیدم میگه عاقا بخدا حواسم نبود ، اشتبا گرفتید منزل جعفری نیس یهو گوشیو قطع کرد :)))))))))))
بیخود نیس میگن بهترین دفاع حملس
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 15:58
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ