یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک نخ سکوت به یاد حرفهایی که همیشه قورت داده ام …
یک نخ بغض به یاد تمام اشک های نریخته …
کمی زمان لطفا ، به اندازه یک نخ دیگر ، به اندازه قدم های کوتاه عقربه …
یک نخ بیشتر تا مرگ این پاکت نمانده !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 23:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 22:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مانده ام تو را چگونه فراموش کنم؟

اگر تورا فراموش کنم باید تمام لحظاتی که با تو بودم را نیز فراموش کنم

نفس کشیدنم را فراموش کنم..

پاییز و زمستان را...

باران را...

تو بگو چگونه وقتی باران می اید تو را بیاد نیاورم...وقتی نیمه شب در باران به کنارت امدم؟؟

میدانی کی را میگویم که؟؟

همه و همه را باید فراموش کنم

اصلا دنیا را...زندگی را...

و خودم را نیز فراموش کنم!!!َ

تو با همه چیز من امیخته ای..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 22:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم میخوادتوی رگام به جای خون عشق تو باشه .
دلـــــــم میخواد تو نفسـم گرمــی مهر تو باشه .
دلم میخواد تو قلب من همیشه عشق تو باشه .
دلم میخواد آتش عشق من و تو تا زنده ایم روشن باشه .
دلم میخواد که قلب من همیشه پیش تو باشه .
دلم میخواد که فصل عشق من و تو واسه همیشه بهار باشه .
دلم میخواد که رو لبات همیشه لبخند باشه .
دلم میخواد که عشقمـــــــون توی جهـــان یکی باشه .
دلم میخواد که دست من فقط تو دست تو باشه .
دلم میخواد که رو دیوار همیشه عکس تو باشه .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 21:51
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 19:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دنبال یه پسر خوب و سر به راه میگردم............................................................. نه برای ازدواجاااااااا.. نه!............... خدایی میخوام از نزدیک ببینمش چه شکلیه
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 18:50
+7
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 18:43
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر وخت رفتید درِ یخچالو باز کردید دیدید چیزی توش نیست ...

حداقل یه قلوپ آب بخورید که یخچالتون فک نکنه ریده بهتون ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 18:15
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یخچال ما خوبیش اینه که همیشه آب یخ توش هست ،

بدیشم اینه که فقط آب یخ توش هست !!!‬
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 18:10
+3
nanaz
nanaz
چرا بعضیا نمیدونن دوست داشتن بوسه و... نیس دوست داشتن به °دله°به°قلبه°اینا فقط میخوان سواستفاده کنن!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/25 - 18:10
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ