یافتن پست: #یخ

xroyal54
xroyal54
یکی از دردآور ترین لحظه های زندگی اون موقع س که سر جلسه امتحان نشستی و همه بغل دستیات دارن با ماشین حساب کار میکنن و تو حتی نمیدونی کدوم سوال ماشین حساب میخواد!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 20:35
+6
saeed
saeed
از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ،

از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ،

نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم.

از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ،

این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست!

میروم تا آرام باشی ، تا از شر من و احساسم راحت باشی ،

میروم تا روزی پشیمان شوی ،حیف احساسات عاشقانه ام بود ،

میروم تا با کسی دیگر همنشین شوی

از تو میگذرم و شک نکن که فراموشت میکنم ،

هر چه شمع و شعله و آتش بود را در قلبم خاموش میکنم ….

نه اندیشیدن به تو فایده دارد ، نه فکر کردن به خاطره هایت ،

حالا آنقدر به دنبالم بیا تا خسته شود پاهایت….

تو لیاقت مرا نداری ، از تو میگذرم تو ارزشی برایم نداری….

کارت شده بود دلشکستن و بی وفایی ،

روز و شب من این شده بود که از تو سوال کنم کجایی؟؟

چرا پاسخی به دل گرفته ام نمیدهی ،

چرا سرد شده ای و مثل آن روزها سراغی از من نمیگیری؟

فکر کرده ای کیستی، برو با همان عاشقان سینه چاکت ،

برو که تو با یک نفر راضی نیستی!

از تو میگذرم بی آنکه تو را ببینم ،

محال است دیگر برگردم ، حتی اگر از غم و غصه بمیرم….

از تو میگذرم و بی خیالت میشوم ،

شک نکن بدون تو از شر هر چه غم در این دنیاست راحت میشوم

اشتباه گرفته ای ، من آن کسی که میخواهی نیستم ،

تا هر چه دلت خواست با دلش بازی کنی ،

میروم تا حتی نتوانی یک لحظه هم نگاهم کنی….

از تو میگذرم بی آنکه لحظه ای برگردم و تو را ببینم ،

یک روز بیا تا حساب تمام بی محبتهایت را از قلب شکسته ام برایت بگیرم….

.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 20:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهای مخاطب خاصدیگه به من زنگ نزن
حالا شناختمت
من نمیتونم دیگه با تو باشم
ازت بدم میاد
بی لیاقت
خداحافظ
“این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت”
میخاستم تو ام در جریان باشی عزیزم !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 20:06
+3
NeDa
NeDa
شانس آوردیم سیگار اختراع شد، وگرنه نمی دونستم بعضیا میخواستن با چی ثابت کنن بزرگ شدن !{-6-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:17
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 18:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 17:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حکایت رفاقت من و تو

حکایت " قهوه " ایست

که امروز به یاد تو

تلخ تلخ نوشیدم ...

که با هر جرعه اش

بسیار اندیشیدم ...

این طعم را دوست دارم یا نه ؟!

و آنقدر گیر کردم بین

دوست داشتن و نداشتن

که انتظار تموم شدنش را نداشتم !

و تمام که شد فهمیدم

باز هم قهوه میخواهم ...

حتی تلخ تلخ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 17:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 16:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از وقتی رفتی ، شارژارو خوراکی میخرم میخورم
و زمانایی که باهات صحبت میکردم رو میشنم سریال میبینم !
یه حالی میده که نگو !
همش که نباید آدم افسرده بشه
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 16:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر چه میخواهی آرزو کن
هر جایی که میخواهی برو
هر آنچه که میخواهی باش
چون فقط یک بار زندگی می کنی
و فقط یک شانس داری
برای انجام آنچه می خواهی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 16:44
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ