یافتن پست: #یخ

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 23:11
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
امشبم گذشت من ندیدمت.چشم ب راهتم تا رسیدنت.امشبم گذشت حاله من بده..دل بریدنو یاد من نده...دنبالت میام با یه چتر خیس...رد پای تو..روی جاده نیست..از کدوم مسیر رد شدی گلم..بی تو هر نفس غصه میخورم.تو چه راحتی من ازت جدا..همه چیزمی چی ازت بخوام...........................
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 23:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با خانواده نشستیم داریم تام و جری نگاه می كنیم!
كربه هه ساعت كوك میكنه میخوابه بعد موشه نمیزاره بخوابه تا صبح میشه و ساعت زنگ می زنه.
مامانم میكه: خالی بندی رو ببین ! اخه گریه برا چی ساعت كوك میكنه؟! سركار میخوای بری؟
مامان بزرگم میكه: نه خیر ! بعضی از حیوونام دین و ایمون حالیشونه!
برا نماز صبح كوك كرد!

مامان بزرگم
من o_O
مامانم
تام :|
جری :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 20:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 19:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 19:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هَر چه میخواهد دٍل تـَنگـت / سـاکت ، کسی دَرک نَخواهد کرد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 19:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 18:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نسلـی هستــیـم ،
که روزهــا میخــوابیــم..
و شبــهـا بیـــــداریـــم !
چــون..
تــاریـکی شب ، بـــرامــون..
قــابــل تحمـّـل تــر از “تـــاریــکی” روزهــامــونــه
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 17:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 17:34
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 17:18
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ