یافتن پست: #یخ

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


فقط یه ایرانی میتونه دوتا بشقاب برنجو ۸تا سیخ کباب با نیم کیلو ترشی وسالاد۱. ۵لیتر دوغ یا نوشابه بخوره. بلافاصله یه لیوان چایی داغ پشتش بزنه. {-33-}


دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 12:33
+8
AmiR
AmiR
هروز خدا از وقتی که رفتی مستم تاشاید بتونم تو عالم مستی
از یادمو خاطراتم پاکت کنم
تاشاید آروم
بگیرم

ولی گذشته ماه ها از نبودنت خاطراتتم از تو که برام مونده دیگ
ب هیچ دردم نمیخوره
فقط فقط الان به آینده فکر میکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 00:42
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
روز مرگم وقتی که میخوان منو بذارن تو قبر

    بزنین رو شونم و بگین : هی رفیق !!!

    سخت گذشت ...

    ولی دیدی گذشت؟! ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/27 - 00:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گآهی دِلــَت نــِمی خوآهــَد . . .؛دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .؛ اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!! وَ حآل هــَم کِه . . .؛ گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .؛ زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .؛ وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .؛ بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .!!! گآهی دِلگــیری . . . ؛ شآیــَد اَز خودَت . . .؛ شآیــَد . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلــم پاییـــز میخواهد

ترجیحا مــهر ماه

باران هم بــبارد و تـنهـــایى

دلــم قدم زدن میخواهد

از ایـــنجا تا جایی بی انتـــها

تا جایى كه توانی براى ادامه نـــماند

تا اوج لـــمس رنگ بـرگ ها

تا نهـــایت استـشمام خوشبـوتـــــرین عطـر جهــان

لا به لاى درختان نیــمه برهنه ى نــم خورده ...

دلــم بدجـور بــــى تاب پاییــــز است

فصـل مـــن ...

زودتــــــــر بیـــا
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزگارا :تو اگر سخت به من میگیری،
با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،
گرچه دلگیرتر از دیروزم،
گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،
لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست
زندگی باید کرد ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از انچه که گذشت.از انچه که شکست.از انچه که نشد.از انچه که ریخت.حسرت نخور!زندگی اگر اسان بود با گریه اغاز نمیشد...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:16
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﮔـ ـﻪ ﺭﻓـ ـﺘﯽ ﺳﻮﭘﺮﯼ ﺩﻟـ ـﺖ ﻟﻮﺍﺷﮏ ﻧﺨﻮﺍﺳتــــ ....
ﺍﮔـ ـﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﭘﺎﺭکـ ـ ـ،ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﺏ ﻧﺸﺪیـ ـ ـ ...
ﺍﮔـ ـﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾـ ـﮕﻪ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ
ﻧﻤﯿﺎﺭیـ ـ ...
ﺍﮔـ ـﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴـ ـﺘﻨﯽ ﭼﻮﺑﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭیـ ـ ....
ﻓﮑﺮ ﻧﮑـ ـﻦ ﮐﻪ ﺑﺰﺭگـــــــــ ﺷﺪیـ ـ !
ﺑﺸـ ـﯿﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ﭼـ ـﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﻟــﺖ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩیـ ـ ـ ـ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 21:06
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خونمون از ترس مامانم طوری فرهنگ سازی شده که همه با
لیوان میرن دم یخچال ولی پارچو سر می کشن و خیلی آروم میان لیوان میزارن سر جاش و
میرن … !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 20:44
+3
saeed
saeed

قلب های شکسته به دنبال چه می باشید؟


 به دنبال عشق می باشید که ذره های شکسته قلبتان را پیوند زند؟


اشتباه نکنید


 نگذارید که قلبتان این بار خرد و خاکستر شود.


عشق قلب را پیوند نمیزند بلکه ذره های شکسته را خاکستر میکند.


به دنبال چه می گردید؟


عشق؟


چرا عشق؟


چرا محبت نه؟


عشق دروغ است


حسی است وسوسه انگیز


 عشق بیماریست دردی است بی درمان.


مبادا مبتلا شوی که رهایی از آن بسی مشکل تر از دچار شدنش می باشد.


عشق جنون است


 دیوانه گیست


 چرا میخواهید عاشق شوید؟

دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 20:37
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ