یافتن پست: #یخ

behzadsadeghi
behzadsadeghi
امروز سرم ۱۶تا بخیه خورد ! میپرسید چرا ؟ میخواستم یه خوشتیپ رو بغل کنم یه دفعه آینه شکست :oops:{-1-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 02:39
+5
behzadsadeghi
behzadsadeghi
روزگار ! میخندی ؟کمی حرمت نگه دار…. مگر نمیبینی سیاهپوش آرزوهایم هستم !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 02:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 22:26
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
محتویات یخچالمون رو یادداشت کردم رو کاغذ گذاشتم تو جیبم هر چند دیقه یه بار کاغذ رو میخونم!
باز بهتر از اینه که هی در یخچالو وا کنم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 21:22
+3
nazli
nazli
در CARLO

خوابیدی تو تختت ..
هی قل میخوری ..

بعد گوشیتو بر میداری مینویسی :

" خوابم نمیبره "

سرد میشی ..

... بغض میکنی ..

میبینی هیچکسو نداری ..

که واسش اینو بفرستی !

تنهایی سخته ..

خیلی

دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 21:10
+9
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

پرنده ای که بال وپرش ریخته باشد! مظلومیت خاصی دارد!
باز گذاشتن در قفسش تو هینی است به او!
در قفس را ببند تا زندان دلیل زمینگیر شدنش باشد!
نه پرو بال ریخته اش...

دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 21:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در این هیاهوی خلق
که پُتک بر آرامش ات میزند
دلم پیاده رویی میخواهد , بارانی!
...
دست خودم را بگیرم
برویم صحبت کنان
تا انتهای گریستنِ آخرین ابرِ زندگی!
...
نفرین به اجتماع
که نمی گذارد صدا به صدا برسد!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 18:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 18:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 18:29
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ