یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺘﯽ ﺑﺎ ﺁﻫﻨﮓ ﯾﻪ ﺣﻠﻘﻪ
ﻃﻼﯾﯽ ﺭﻗﺼﯿﺪﻩ ...

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﻋﺮﻭﺳﯿﺎ ﺑﺎ ﮐﺎﭘﺸﻦ ﭼﺮﻣﺸﻮﻥ ﺑﺎ ﺁﻫﻨﮓ
ﺟﻮﻧﯽ ﺟﻮﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺑﯿﺨﻮﺩ ﻣﯿﺸﺪﻥ ﻭ ﻃﻮﻝ ﻣﺴﯿﺮ ﺗﺎﻻﺭ ﺭﻭ ﻣﯿﻠﺮﺯﻭﻧﺪﻥ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 22:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتی ک ما به درد هم نمیخوریم...!
اما هرگز متوجه نشدی ک من تورا
برای دردهایم نمی خواستم !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 22:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیرگاهیست که تنها شده ام

قصه ی غربت صحرا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم

همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

تا نبینم که چه تنها شده ام
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 22:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم ..... ای کاش ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 22:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 22:06
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می خواهم عوض شوم ، چرا باید دلتنگ آغوشت باشم ؟
میخوام تو دلتنگ آغوشم باشی ، میخوام اون سیبِ قرمزِ بالای درخت باشم در دورترین نقطه …
دقت کن ! رسیدن به من آسون نیست ؛ اگر ههمتشو رو نداری ، آسیبی به درخت نزن
به همون سیب های کرم خورده ی روی زمین قانع باش
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 21:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انقدر مرا از رفتنت نترسان
قرار نیست تا ابد با هم بمانیم
روزی همه رفتنی اند
ماندن به پای کسی معرفت میخواهد نه بهانه
بلند میگویم : رفتی به درررررک ؛ لیاقت ماندن نداشتی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 21:49
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواهم عوض شوم … چرا باید دلتنگ باشم ؟
تو باید دلتنگ شوی … می خواهم آن سیب قرمز بالای درخت باشم ، در دورترین نقطه … دقت کن رسیدن به من آسان نیست !
اگر همتش را نداری آسیب به درخت نرسان ، به همان سیب های کرم خورده روی زمین قانع باش
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 21:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 21:14
+2
saeed
saeed
گفتم: بیا! گفت پاهایم یخ زده... رفتم به پایش سوختم. گرم شد رفت بسوی دیگری
دیدگاه  •   •   •  1392/06/20 - 20:45
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ