یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 20:29
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 20:22
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
منا ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺯیمین ﻣﯿﺨﻮﺭماوا ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ بیبینم ﮐوجام ﺩﺍﻏﻮﻥ ﺷﺪس،
ﻓﻘﻂ ﻧیگا ﻣیکونم ﺩﻭﺭﻡ ﮐﺴﯽ ﻧﺒﺎﺷِد!
عا ﺑﻌﺪ ﻣﯿﺎﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻋﻪ ﺩﺳﺘوﻢ ﻗﻄﻊ ﺷﺪِس
یا خدا پ ساعتما کو <img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 19:36
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 19:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 18:47
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیام باید گفت, بهت گفتن مرد؟! تهمت زدن بهت, بیخیال!!!!!!!! شما جدی نگیر
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 15:48
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


یارو هر ماه میره پیش متخصص تغذیه ازش برنامه غذایی میگیره، بعد من برنامه غذاییم این جوریه که در یخچال رو باز میکنم، برفک های یخچال رو هم میخورم {-15-}


دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 12:02
+4
korosh
korosh

یوسف و زلیخا را بی خیال !

من

در آغوش  همین پیراهن  یادگاری

هزار سال جوان تر میشوم . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 10:55
+2
korosh
korosh

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !

چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 10:53
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
با تو زنده ام و بی تو مشتی خاک بی ارزش

در گورستانی سرد و دور افتاده

که کلاغی میخواند بر سر مزار سرد و تنهایم

With you I live without you and a handful of worthless soil

In cold and remote cemetery

The crow sings alone on the cold grave
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 09:21
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ