یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به یکی میگن یه جمله بساز که توش بیشترین 4 بکار رفته باشه میگه:


پرسپولیس 4تا بازی کرده 4تا خورده 4تا زده 4امتیاز داره 4بار پشت هم به


استقلال باخته 4تا گل از اقا فرهاد خورده 4تا دیگه هم میخوره انشاا...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:10
+1
nanaz
nanaz

دقت کردین فیس و افاده ی منشی دکترا از خود دکترا بیشتره ؟

میخواد یه کلام جواب بده

انگاری ازش خواستن سوراخ لایه اوزون رو بدوزه !!! والااا …
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینی با اون شدتی که مامانم تو ماشین من آیت الکرسی میخونه !

عبدالباسط تو ختم باباش اونجوری قرآن نخونده :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 14:57
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .
دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .
اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!
وَ حآل هــَم کِه . . .
گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .
زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .
وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .
گریـــه کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 14:40
+2
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 13:17
+10
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


نصف جذابیت دخترا به ترسو بودنشونه دختری که سوسک بکشه به درد زندگی نمیخوره !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 12:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شیخ با مریدان استقلال و پرسپولیس در صحرا نشسته بودند



ناگهان بادی وزیدن گرفت و همه استقلالی هارو را باد برد


پرسپولیسی ها با غرور از شیخ پرسیدند:



یا شیخ یعنی ما قوی تریم



شیخ خندید و گقت:



نه، شما سوراخید باد از شما رد میشود.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 17:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
كلاس دوم دبستان بودم. با خوشحالی دست تو نمرم بردم و 9 رو كردم 19 بردمش پیش بابام گفتم 19 شدم جایزه میخوام..اونم گوشم رو گرفت و گفت حالا برا 91 ای كه گرفتی چی میخوای....؟!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 17:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 17:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:39
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ