یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نوشته های روی شن مهمان اولین موج دریا هستند
حکاکیهای روی سنگ ، مهمان همیشگی تاریخند
دوستان خوب حک شدگان روی قلبند و ماندگارانی ابدی . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من یه خواستگار داشتم.......
بهش گفتم فعلا میخوام درس بخونم..
بیشعور رفت و دیگه نیومد
اصلن به کلمه "فعلا"توجه نکرد!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معلم : 10 تاسیب داریم من 9 تاشو میخورم ، چند تا سیب میمونه؟ بچه: همون یكی روهم بردار بخور بدبخت سیب نخورده !
1 دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 20:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
█░░░█░░░█░░░█░░░کودکی ام

█░░░█░░░█░░░█░░░یک مشت ستاره

█░░░█░░░█░░░█░░░در جیبش ریخت و

█░░░█░░░█░░░█░░░به تماشایِ شب رفت

█░░░█░░░█░░░█░░░تماشایِ شب

█░░░█░░░█░░░█░░░ستاره ها را از یادش برد ـ

█░░░█░░░█░░░█░░░وقتی به خانه برگشت

█░░░█░░░█░░░█░░░جیبش را گشت:

█░░░█░░░█░░░█░░░خالی بود.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 20:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که بره واسه خارج

بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟

میگه قهوه اسپرسو اگه دارى بیار !!!!

تا هفته پیش خاکشیرو با کاسه سر میکشید :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 20:38
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامان :برو ببین گلها خشک نشدن؟
من :نه بابا دیشب بهشون اب دادم
مامان :به گلها هرروز باید اب داد
من :نه اتفاقا میپوسن
مامان :نمیپوسن برو بهشون اب بده
من :حالا بعدا
مامان :میشه بری ۲دقیقه گمشی؟ منو بابات میخوایم خصوصی حرف بزنیم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونستید تو بهم زدنای ایرانی کلی بای ردو بدل میشه؟

مثال:

+ دیگه نمیخوام ببینمت شناختمت بای

+ باشه هرطور راحتی بای

+ هر طور راحتم؟ برو با همون دختر خاله اکبیریت نامرد بای

+ آره لیاقتت همینه بای

+ دیگه اس نده بای

+ باشه بای

بای و درد،بای و مرگ،خو مثل عادم بهم بزنید !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با بعضیا دست میدی انگار داری یه ماهی مرده رو تکون میدی خو نمیخوای دست نده :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به ناراحتی ها (حتی دندان درد) مانند تجربه ی جالبی می نگرم و از اینكه از تجربه ی تازه ای بیخبر نمانده ام، شادمانم. آسمان بالای سر من به هر رنگی باشد، من برای هر گونه سرنوشتی آماده ام.جین وبستر

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چقدر دشت و صحرا پرماجرا است و لذت زندگی درآمیختن با این ماجراها است نه نوشتن آنها در كتاب. جین وبستر

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:39
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ