♥ نگار ♥
در کافه تنهایی
گریه می کردم که با تو در هر لحظه بودنم می ارزه
چرا میخوای بگیری لحظه هامو
من میدونم این جدایی میسوزونه دلمو
این که توچشمامه فکر نکن اشکامه آخر دنیامه که میریزه روی شونه های تو
تو میری ومن میمونم با یه عالم عاشقونه های تو ...
چرا میخوای بگیری لحظه هامو
من میدونم این جدایی میسوزونه دلمو
این که توچشمامه فکر نکن اشکامه آخر دنیامه که میریزه روی شونه های تو
تو میری ومن میمونم با یه عالم عاشقونه های تو ...










