یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گریه می کردم که با تو در هر لحظه بودنم می ارزه

چرا میخوای بگیری لحظه هامو

من میدونم این جدایی میسوزونه دلمو

این که توچشمامه فکر نکن اشکامه آخر دنیامه که میریزه روی شونه های تو

تو میری ومن میمونم با یه عالم عاشقونه های تو ...

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز همسایمون برامون عطر مشهد سوغات آورد .. بعد ریختمش توی کوولر:دی حال و هوای امامزاده گرفته خونمون...همه جابوی آغا میااااااد اصلا یه فضای معنوی شده هاااااا خلاصه گفتم که بگم نائب الزیاره همتون هستم :))))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایام القاطی پاطی چیست ؟

‫ﺍﯾﺎﻡ ﺍﻟﻘﺎﻃﯽ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯿﻪ ﮐﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻨﯽ ﯾﺦ ﻣﯿﮑﻨﯽ ،

ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﻨﯽ ﮔﺮﻣﺖ ﻣﯿﺸﻪ : (((

داریم ﺑﻪ ﺍﯾﺎﻡ ﺍﻟﻘﺎﻃﯽ پاطی ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﺸﯿم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک دوست واقعی کسی هست که وقتی زمین میخوردی،

میاد و دستت رو میگیره و از زمین بلندت میکنه




البته بعد از اینکه خندیدنش تموم شد!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:04
+2
nanaz
nanaz

محبت، مثل مشروب خوردن میمونه... وقتی کم میدی، طرف میخوره و حالشو میبره...!وقتی زیاد از حد میشه... طرف بالا میاره، اونم رو خودت...


دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 12:37
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


از کودکِ فال فروش پرسیدم: چه میکنی؟! ... گفت: از حماقت انسان ها، تکه نانی در می آورم. اینها از منی که در امروزم مانده ام ، فردایشان را میخواهند ... !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 12:20
+3
xroyal54
xroyal54
ینی با اون شدتی که مامانم موقع ماشین روندن من آیت الکرسی میخونه!
عبدالباسط تو ختم باباش اونجوری قرآن نخونده
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 23:32
+10
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 23:17
+4
behzad
behzad
پسره پست گذاشته من میخوام ماشین بخرم! پرادو بهتره یا اسپورتیج؟
.
.
... .
کامنتهایی که براش گذاشتن
سحر:واسه منم میخری؟
سارا:هیچ کدوم
لیلی:جوووووون سلیقت تو حلقم
مهرنوش:عزیزم بهتر از اینا برازندته
احمد:چه گوهاااا
محمد:تو پولت کجا بود
سعید:باز خالی بستی
علیرضا:بالاخره گاو گوسفندارو فروختی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 23:13
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مـــ ـن از عمق وجــــــ ـودم خدایم را صدا کردم نمیدانـــــــــ ـنم چه میخــــــ ـواهی ولی برای تـــــ ـو برای رفع غمهــــ ـایت برای قلب زیبـــــ ـایت برای آرزوهــــــ ـایت به درگاهـــ ـش دعـــ ـا کردم خــــــ ـدا از آرزوهــــــ ـایت خبر دارد! یقین دارم دعاهاـــــــیم اثر دارد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 22:25
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ