یافتن پست: #یخ

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
پشت هر کوه بلند

سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در آن باغ کسی میخواند : که خدا هست دگر غصه چرا !!!؟

آرزو دارم : خورشید رهایت نکند : غم صدایت نکند : ظلمت شام سیاهت نکند

و تو را از دل آنکس که دلش با دل توست

حضرت دوست جدایت نکند .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 20:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺩﺭ ﺩﻡ ﺻﺒﺢ ﺑﻬﺎﺭ
ﺷﺎﺧﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﮔﻞ ﯾﺎﺱ
ﺑﻮﺗﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﮔﻞ ﻧﺮﮔﺲ
ﺑﻐﻠﯽ ﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ
ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﺩﺳﺘﻪ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﮔﯿﺮﻡ
ﻭ ﺑﺴﺎﺯﻡ ﺳﺒﺪﯼ ﺍﺯ ﭘﺮ ﻃﺎﻭﻭﺱ ﺳﭙﯿﺪ
ﺗﺎ ﺩﻫﻢ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ
ﮐﻪ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﺩﺍﺩﻧﺪ
ﻏﻨﭽﻪ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ ﺭﺍ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 20:00
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
@NEGAR1992

چقدر دوست دارم که یکیو داشته باشم،
ماله خود خودم،
یکی که نگرانم باشه،
یکی که براش مهم باشم...
یکی که مثل تو پشتمو خالی نکنه...
دلم یکی میخواد که وقتی بهش خوبی میکنم فکر نکنه محتاجشم،
کسی که جواب محبتامو با محبت بده...
دلم کسی رو میخواد که بتونم بهش ببالم...
دلم کسی رو میخواد که جلو دیگران با افتخار بگم این ماله منه،
این دنیای منه...
دلم این روزا یه مرهم،یه دوست داشتن واقعی میخواد...
یکی که رفیق باشه،
یکی که دستاشو بگیرمو با هم یه عالمه قدم بزنیم...
دلم یه دوست داشتن میخواد...
دوست داشتنی که این روزا به این سادگی ها گیر نمیاد..
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 19:45
+4
روشنا
روشنا
دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی… مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 19:01
+8
روشنا
روشنا
ﺎﺑﺎﻡﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻗﻄﻌﻪ....؟ . . . . . . . . . . . ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻪ!! ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ...؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:52
+8
nanaz
nanaz
در CARLO
آهای آقا پسری
که تو کوچه و خیابون سر به سر راننده های زن میزاری و خیلی وقتام باعث تصادف میشی و بعدشم وایمیستی و کر کر میخندی..
به جای خنده برو بحال خودت که وجدان و مردونگی نداری گریه کن!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:35
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدمش از دور که می رفت اشک سردی رو چشاش بود
اون نمیخواست بره اما زنجیر اجبار به پاش بود
می شنیدم هق هقش رو که می گفت تا فردا به درود
لحظه ها تلخ بود اما چشم من منتظرش بود
به سلامتی ای همه کس
میدونم که برمیگردی
میدونم دلت همینجاست از دلم سفر نکردی
خیلی زود رفت لب جاده اما من او نو میدیدم
خداحافظ گفتنش رو خیلی روشن می شنیدم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر گفتم نرو ، بی عشق سخته

منو تا زنده ای یادت نمیره ...

تو مشغول کسی بودی که میخواست

شده یک شب تو رو از من بگیره ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:01
+4
nanaz
nanaz
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 16:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیــــــــــــــ چ تفنگ عاقلی ....

شکاری را که از چنگ زندگی گریخته ..

نشانه نمی رود....

کفتـــــــــــــــ ار است که ..

نیمه شب ...

دنــــــــــــ دان در تغفن لاشـــــــــــ ه فرو می برد..!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 16:51
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ