یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره سن خودش با سن دادشش روهم 13 سال نمیشه ،استاتوس زده :
Galexy S4 یا iPhone 5 کدومش ؟!
اگه یکیش رو برام نگیرن شب خونه نمیرم !!!
من سن اون بودم یه دونه از این عینک شنا داغونا داشتم حموم که میخواستم برم با خودم میبردم ، بعدش تشت رو آب میکردم با کله میرفتم توش و ساعتها به شادی میزیستم !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بابام میگم خوب ماهی ۴۰هزار تومن یارانه ی منو میخوری به روی خودتم نمیاریااا
برگشته میگه حاضرم ماهی ۴۰۰ تومن بدم ریختتو نبینم !!
فک کنم منو توی زنبیل از روی آب رودخونه برداشتن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام: بده موبایلتو ببینم
من: بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم
delete sms
delete video
delete picture
delete music
delete private
delete number
format memory card
من: بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم!
بابام: نه میدونم، من فقط میخواستم ساعتو ببینم!
من: |:
بابام: :))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به ســلامتــی اون پسری که به دختره دست نــزد گفت: شــاید مــاله هم نبــاشیم... نمــیخوام دســت خورده باشــی!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:37
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

سه تا دروغ هست که تو زندگی زیاد میشنوی :
۱ – عاشقتم
۲ – تا آخر عمر باهات میمونم
۳ – دیفرانسیل و انتگرال یه روزى به دردتون میخوره !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هی فلـانی دیگرهوای بــرگــرداندنت را ندارم...

هرجا که دلت میخواهد برو...

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد
،
آنقدر آسمان دلت بگیرد

که با هزار شب گـــریهِ ی چشمانت
،
باز هم آرام نگیری...

و اما من
،
برنمی گردم که هیچ

عطــر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم
،
تا نتوانی لــــم دهی روی مبل های راحتی
،
با خــاطــراتم قدم بزنی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:35
+5
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:07
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صدا ، همین صدا، همین صدا بود

درست ابتدای ماجرا بود



نفس شکست و در صدایمان ریخت

صدا ولی هنوز نارسا بود



سلام و انتظار و ترس و لبخند

و تازه اولین قرار ما بود



دلم ز پیله اش جدا نمی شد

پرنده ای که در قفس رها بود



صدا ترانه خواند و عاشقم کرد

صدا، همین صدا، همین صدا بود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:44
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

خداوند وقتی میخواهد کسی را دیوانه کند او را به تمام آرزوهایش میرساند : اسکار وایلد .

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:35
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل که بیمار شد از دست رقیبان مددی

تا طبیبش بسر آریم و دوایی بکنیم

آن که بی جرم برنجید و به تیغم زد و رفت

بازش آرید خدا را که صفایی بکنیم

خشک شد بیخ طرب راه خرابات کجا است

کادر آن آب و هوا نشو و نمویی بکنیم

مدد از خاطر رندان طلب ای دل ورنه

کار صعب است مبادا که خطایی بکنیم

سایر طایر کم حوصله کاری نکند

طلب از سایه میمون همایی بکنیم

دلم از پرده بشد حافظ خوش گوی کجا است

تا بقول و غزلش ساز و نوایی بکنیم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:28
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ