یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا پسرایی که ریشتون نصف و نیمه در اومده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نمیخواد ته ریش بزارین !!!
دستتون درد نکنه
ومن ا... توفیقم نمیخواید :))))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 15:20
+3
saman
saman

قهوه ام را شیرین کن،


آنروزها که تلخ میخوردم روزگارم شیرین بود!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 14:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خیابون با دوستم نشسته بودیم رو کاپوت یه بنزه ، بعد دختره اومد گفت : آقا ماشینتون خراب میشه ها ، کاپوتش فرو میره ! منم گفتم : نترس خانم یکی دیگه میخریم ؛ جایی میرید برسونیم ؟
بعد یه نگاه بهمون کرد در بنزو باز کرد گازشو گرفت رفت ! مام سینه خیز اومدیم تا خونه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم بقالی ،می گم نوشابه بزرگ میخواستم.طرف میگه منظورت خانواده است دیگه؟ تا گفتم:پ...گفت پ ن پ و زهرمار بی شخصیت!چیه یاد گرفتیدشما هی میگید پ ن پ؟ گفتم میخواستم بگم پنیر هم میخواستم .بعد از کلی معذرت خواهی گفت:پنیر بسته ای ؟گفتم پ ن پ !متری بده !و فرار =)))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ﺩﻓﺘﺮ ﺗﻠﻔﻦ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻌﺼﻮﻡ |:
ﺁ )*141*1#(
ﺳﻌﯿﺪ
ﻋﻠﯽ
ﻣﺰﺍﺣﻢ
ﻣﺰﺍﺣﻢ 1
ﻣﺰﺍﺣﻢ 2
ﻣﺸﮑﻮﮎ
ﻧﺼﻒ ﺷﺐ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ !
ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺯﺩ |:
ﻣﯿﺲ ﮐﺎﻝ
ﺻﺎﺩﻕ
ﭘﺴﺮﻩ ﮐﻪ ﺗﮏ ﺯﺩ ﺯﻧﮕﺶ ﺯﺩﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩ !
ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ( ﻋﺒﺎﺱ ﺁﻗﺎ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ! )
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه گوشیم که زنگ میخوره ، میزارم چندثانیه بگذره بعد جواب میدم
ایطوری فکرمیکنن ماهم کاروزندگی داریم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مژده : مژده:

سایپا اعلام کرداز سال اینده خودرو اسلامی هوشمند میسازد:
..
..
..
..
..
..
..
..
..
این خودرو هنگام حرکت کردن صلوات میفرستد
سرعت بالای 80 ایت الکرسی میخواند
درصورت بروز حادثه فاتحه میخواند
و در صورت سوار شدن زن نامحرم صیغه میخواند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:04
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


آیینه بهترین دوست من است چون وقتی گریه میکنم هرگز به من نمیخندد(چارلی چاپلین)


دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 12:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو نوشته:

واسه این تاخیر پیش اومده تو پست گذاشتن هام معذرت میخوام ...
.
.
.
.
.
آخه همسایمون مودمشو خاموش کرده بود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 12:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم :
بیخیال فردااا ، بیخیال فردااا …
آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم :
مخور غم گذشته
گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن
گذشته برنگشته
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 12:01
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ