یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز یكی از دوستامو دیدم بهش گفتم چرا عشقتو رها كردی گفت عشق؟

كدوم عشق این دنیا راز بقاست اگه تو اونو نخوری اون تورو میخوره:
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 20:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داره آموزش رقص عربی میده ماهواره....

از اتاق اومدم بیرون دیدم بابام یه شاله عربی بسته به کمرش داره قر میده!!!!
میگم حاجی چی‌کار میکنی؟؟؟!!!!

میگه میخوام روی دختر خاله‌تو تو مهمونی‌ها کم کنم!!

من :|
تاتیانا:|
جمیله:|
آرمانهای امام:|
خردادیان:|
زلال احکام:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 19:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گول اینا رو که تو خیابون دست همو میگیرن و خیلی خوش و شنگولن نخورین، همش نقشه س تا میرسن خونه دعوا میکنن، فقط میخوان دل ما رو بسوزونن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 17:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواهمــــــ برایت تنهایـــ ــ ـی را معنی کنمــــــ :

در ساحل کنار جاده نشسته ای ...

هوای سرد،

صدای باد،

انتــــــظار انتــــــظار انتــــــظار … … …

دستت می سوزد با سیگار !

به خودت می آیی،

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،

نه دستی که شانه هایت را بگیرد،

نه صدایی که قشنگ تر از باد باشد ...

تنهایـــ ــ ـی یعنی این ….
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 17:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 16:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه فامیل داریم ۱۵ـ۱۶ ترمه داره میخونه, هنوز درسش تموم نشده لامصب دیگه جزو اموال دانشگاه محسوب میشه : ا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من میخوام رمز کارت عابر بانکمو بزارم دو هزار و نهصد و شصد و شیش تا وقتی فروشنده رمزشو پرسید بگم ۲۹ دو تا شیش !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:24
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
21 دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:07
+4
nanaz
nanaz
در CARLO


وقتی به خاطر خوشگلی,عاشق یه نفر هستی; این اسمش عشق نیست,هوس هستش! وقتی

بخاطر پرانرژی بودن و سرزندگی یه نفر,عاشقش هستی, این اسمش عشق نیست,بهش میگند

تحسین! وقتی یه نفر چون کمکت کرده,عاشقش میشی این اسمش عشق نیست,بهش میگند تشکر

و قدردانی! ولی.... وقتی بدون هیچ دلیلی یه نفرو دوست داری, بدون هیچ دلیلی,میخوای که شاد و

خوشبخت باشه, وقتی بدون هیچ دلیل و بهونه;یه نفرو دوست داری; اون وقت عاشقی...و


دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 13:24
+4
nanaz
nanaz
از قوی بودن خسته ام!
دلم یک شانه میخواهد
تکیه دهم به آن
بی خیال همه دنیا
و دلتنگی هایم را ببارم..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 12:30
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ