یافتن پست: #یخ

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

شما رهبر ارکستر سمفونیک افکار و احساسات خویشید.
نباید گامهای خود را با صدای طبل و شیپور دیگران هماهنگ کنید
.
گوش به نوای درون خود بسپارید
. نواهایی که از درونتان بر میخیزد را هدایت کنید

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 13:11
+6
saman
saman
در CARLO
  • باباشو (0 رای و 0 درصد )
  • مامانشو (1 رای و 14.28.. درصد )
  • زن(زن میخواد) (4 رای و 57.14.. درصد )
  • بستنی (1 رای و 14.28.. درصد )
  • لوس شده (0 رای و 0 درصد )
  • ناز میکنه (0 رای و 0 درصد )
  • بوس میخواد (1 رای و 14.28.. درصد )
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 12:05
+4
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 10:37
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
یه سوال؟
17 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 02:13
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
9 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 01:00
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

آشفته ام آشفته ای در تنگنای زندگی چون دانه ای افتاده ام در آسیای زندگی!
هر لحظه سیلی میخورم از دست سرد موج ها
چون صخره ای در ساحل بی انتها

دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 23:59
+6
ساناز
ساناز


گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه … میگه داره زنگ میخوره ؟!؟! پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده !

دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 19:06
+9
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 16:18
+5
saman
saman
در CARLO

بحث سر خریدن گوشی بود


یکی از دوستان گفت: اگه میخوای گوشی لمسی بخری ،تاچ بخر!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 15:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزی اگر بناست که بر تن کفن کنم
من اَن کفن به تن ز برای وطن کنم
سبز و سفید و سرخ نکوتر بود کفن
تا من برای خاطر میهن به تن کنم
ایران من ، عزیز من، ای سرزمین من
مرگ است بی تو اگر هوس زیستن کنم
روزی که پای عشق وطن در میان بود
تاریخ گفته است که من چه باید کنم
همچون برق حق بر خرمن باطل درافتم
یزدان صفت مبارزه با اهریمن کنم
دشمن اگر پای بدین سرزمین نهد
کاری که کرد نادر لشگر شکن کنم
(شهریار)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 15:05
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ