یافتن پست: #یخ

saman
در CARLO
یادکسی کردن دل میخواهدنه دلیل،ازته دل یادت کردم بدون دلیل عزیزانم
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/5 - 09:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 00:43 توسط SMS
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 00:41
+2
zahra
zahra
تاسف میخورم برای بعضیا که اینقدر مغرور تشریف دارند .

اح ح ح ح ح ح ح ح ح
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 22:20
+4
AmiR
AmiR
رهایم کنید

میخواهم خودم باشم ، خودِ خودم

خسته شدم بس که رقاصه شما بودم می خواهم عریان شوم

عریان عریان

از تمام وابستگی ها و اما و اگرها

می خواهم جامه خود را از تن بر کنم

سبک شوم مثل قاصدک رهایم کنید

می خواهم چرخ بزنم ، درآسمان صبح ، سوار بر نسیم

سبک چون قاصدک ، می خواهم عریان شوم از تو

از همه کابوس ها

رهایم کنید
..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 22:17
+4
AmiR
AmiR
من ی معذرت خواهی
ب دوستی که منو ایگور کرده
بده کارم
پس همین جا ازش معذرت میخوام

اگه معذرت خواهیمو قبول کردید
یجوری بهم بگید منتظرم خوشم نمیاد کسی ازم دلخورشه منتظرم
<<fingilii>>
آخرین ویرایش توسط Dante در [1392/05/4 - 20:39]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 19:30
+3
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
همسایمون عطر مشهد سوغات اورده!

منم ریختمش توی کولر!!

حال و هوای امامزاده گرفته خونمون {-15-}

اصن فضا معنوی شده چجور!!!!{-7-}

خلاصه خواستم بگم نائب الزیاره همتون هستم.....{-15-}{-15-}{-15-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 17:25
+11
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

یارو تو جهنم بوده سرشو میکنه تو بهشت میگه آب جوش نمیخواین؟ میگن نه، میگه پس یه موز بده

دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 15:40
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یارو ازدواج میکنه شب اول تنها میخوابه! زنش میگه منو بغل نمیکنی؟ بوسم نمیکنی؟ .....یارو میگه خفه شو من زن گرفتم از این کصافط کاریا دست بر دارم {-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 01:33
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


آنان که بودنت را قدر نمی دانند رفتنت را "نامردی" میخوانند .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 00:10
+6
saqar
saqar
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:34
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ