♥ نگار ♥
خیلی سخته وقتی داری پست عاشقانه میذاری از خیسی کلیدای کیبوردت بفهمی داری گریه میکنی
واسه شما هم پیش اومده؟؟؟؟؟
.
.
واس من که پیش نیومده!!
این قرطی بازیا چیه!!
من ته دیگ ماکارونیم سوخت گریه نکردم!!!
این اسکل بازیا چیه ملت در میارن والا به خدا!