فدای فرشته ی زمینی خودم بشم.
محلیش میشه هلی
وای محشره
خیلی لهجه ساروی داری نگار ! من یه مازندرانی استثنایی ام که از کئی پلا و ماهی متنفرم
عه وا.چرا اخه دلت میاد
فدای فرشته ی زمینی خودم بشم.
1393/05/31 - 19:06