slm khosh omadin...
khaste nabashi
meeeerC
چرا؟؟؟
chie chizi shode
na dostane man faghat khaste bodam kheyli...
ایشالاه هرچه زودتر مشکلت حل بشه رفیق
خدا بزرگه توکل کن
برات دعا میکنم
ایشالله مشکلتون حل شه
از تک تکنون ممنونم
ملسه
اوهوم