تاااااااااااااااااااااااا زمســـــــــــــــــــــــــــــتوناره پشمالووو
برا همین اول ازت سوال کردم پشمالو میخوای یا نه ........ تا زمستون دیر هست ولی قول میدم یه دونه خوشگلشو بخرم واست ...... قبول؟
اخه تا اون موقع اگه زنده باشم ک ببینمش..معلوم نیست ک...تا زمستووووووووووووووووووووووووووووووون....پشمالو خب نازتره
ایشالاه تا همیشه زنده باشی ..........فقط زمستون یادم بنداز یه خورده زیادی حواس پرتم .....خخخخخ شب خوش رفیق خردادیم
باشه حتما..شب خوش
خدا پاک کن اشکمو ...حالمو نذار گریه بیشتر خرابش کنه ..........
اگه واقعا یه روزی این مکانو پیدا کنم مطمئن باش دیگه بر نمیگردم
منم...