مثه همیشه خوش سلیقه ای..........ممنون رفیق
نوشیدنیش کوو
الان میارم برات بزرگوار
تگری مگری هم باشه
من دلم درد موکنه چایی میخوام بیارم واسه شما هم شربت
چرا درد موکونه.نذار در بوکونه. ممنون بیا بشین حالا دودقیقه اومدیم خودتو ببینیم