یافتن پست: #M

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 14:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﻼﻡ = ﺷﻼﻡ,سالوم,سالن,سیلام,سل,سیلوم و...

ﺩﺧﺘﺮ = ﺩﺧﻤﻞ,دخی و...
...
ﭘﺴﺮ = ﭘﺴﻤﻞ,پسل و...

ﻋﺰﯾﺰﻡ = ﻋﺠﯿﺠﻢ,ججیجم,عژیژم ، عسیسم

ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ = ﺍﺻﻨشم ﻧِﯽ ﺧﻮﺍﻡ,باهات قهلم,نوموخوام شداتو بشنفم,

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ = ﻧﯿﺪﻭﻧﻢ,قلبمو شیچوندی بلو و...

نمیخورم=نیخولم,میل ندالم و....

ﺩﻭﺳﺖ = ﺩﻭﮐﺲ,دوس,دوش و...

گفتم شاید بعضی از پسرا معنی این حرفا رو نفهمن وظیفم بود ترجمه کنم!!!!
لازم می شه یه روزی ...
5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



بعضی از این پرستارا یه جوری آمپول میزنن …
که انگار ۹۹ درصدِ مشکلاتِ زندگیشون تقصیر مائه ..



دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:41
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:24
+2
omid
omid
سلام. من omid هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥







عاقا دقت کردین همه خواننده ها واسه جام جهانی و تیم ملی خوندن جز یاس!!!!
من خیلی نگرانم!!!
آخه این بشر همیشه بعد اتفاقات ناگوار می خونه
نکنه گذاشته بعد جام جهانی بخونه؟؟؟ :|:|:|






دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:06

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ