♥ نگار ♥
ﺳﻼﻡ = ﺷﻼﻡ,سالوم,سالن,سیلام,سل,سیلوم و...
ﺩﺧﺘﺮ = ﺩﺧﻤﻞ,دخی و...
...
ﭘﺴﺮ = ﭘﺴﻤﻞ,پسل و...
ﻋﺰﯾﺰﻡ = ﻋﺠﯿﺠﻢ,ججیجم,عژیژم ، عسیسم
ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ = ﺍﺻﻨشم ﻧِﯽ ﺧﻮﺍﻡ,باهات قهلم,نوموخوام شداتو بشنفم,
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ = ﻧﯿﺪﻭﻧﻢ,قلبمو شیچوندی بلو و...
نمیخورم=نیخولم,میل ندالم و....
ﺩﻭﺳﺖ = ﺩﻭﮐﺲ,دوس,دوش و...
گفتم شاید بعضی از پسرا معنی این حرفا رو نفهمن وظیفم بود ترجمه کنم!!!!
لازم می شه یه روزی ...
نتیجه دیشب چی شد؟
1393/03/24 - 15:243/2بردیم
1393/03/24 - 15:26اخراشوندیدم
1393/03/24 - 15:46چه خوب بردین