بگم؟؟؟
بگووووووووووووووو
چارلی چاپلین
آفرییییییییییییییین
هر چی هست خوشمزه
چقدر ملیحههههههههههه
جالبه
بهبه
فکر کنم نون شامی باشه.داغش خیلی خوشمزه س
دلم خواست
دهنم آب افتاد
اخ گفتی