خوشبختی یعنی اون پولای کنار کیک مال من باشه)
اوخی نازی
اولین تصویرشم تقریبا همین شکلی بود تنها فرقشم اونجا سبز بود اینجا سیاه تازشم به نظر من سیاش خوشگلتره
خوشبختی یعنی اون پولای کنار کیک مال من باشه
)
1393/05/19 - 12:19 ( لايک توسط 1 کاربر )اوخی نازی
1393/05/19 - 13:32