*elnaz* *
آنقدر از حادثه پرم که وقتی به خانه می رسم ، تلویزیون لم می دهد روی کاناپه تا مرا تماشا کند !!!
*elnaz* *
شب که مى شود … شروع مى شود … اى کاش هاى من…!!!
*elnaz* *
روزے خواهـב رسیـב ... ڪــﮧ בر حسرت تـڪرار בوبارهے مـטּ خواهــے بوב!!! میـבانم روزے ڪــﮧ نباشم ... هیچـڪس تـڪرار مـטּ نخواهـב بوב !!
*elnaz* *
گـاهـی وَقتـا لـازمـه اَز گـوشیمـون بشنَـویـم ... [مُشتَرک مـورد نَظَـر آدَم نمـی بـاشَـد ... لُطفـا قَطـع کُـن ...]
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
1393/05/18 - 23:34