*elnaz* *
یــڪے مسیج בاבه :
مـטּ בوستت בارم !!
مـטּـم گفتم بزטּ قـבش !!
گفت : یـعـטּـے تو هم مـטּـو בوست בارے ؟
گفتم : טּـﮧ בیـگـﮧ،
الـاטּ جفتموטּ مـטּـو בوست בاریم...هه










