be to che???!!
salaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmm
*elnaz* *
خـــــــوب نیـــــــستم..
به اشک های یواشکی مادر بزرگ قسم..
ک من دلم..
گریه می خواهد این شب ها..
*elnaz* *
روزهــــــــایـــم عــجیــبـــــــ دلـــگیــــــــرنــد
مــثــــل آن جــمــعــــه ای کــــه تــبــــــــ دارد
بـــــادل مـــــــن کـــمـــی مــــدارا کـــن …
بــــه خــــدا قلــــــــبــــــــــ هـــم عـصـبـــــ دارد !
.
.
.