یافتن پست: #ha

mah3a
mah3a
{-55-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 18:58
+3
mah3a
mah3a
فکـ کــن 1% پیتبول با عباس قادری فیت بده ...
=))
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 18:17
+4
mah3a
mah3a
راه حل تضمینی برای افزایش سرعت اینترنت ..
.....
....
...
..
.
کابل مودمو میگیرین، خَمش میکنین! با این حرکت اینترنت پشت سیمتون جمع میشه بعد یهو ولش میکنین، اینترنت با فشار میاد تو مودمتون!
تذکر: مودمو جای مناسبی قرار بدین و سیم رو زیاد نگه ندارین چون ممکنه اینترنت زیاد به مودم برسه و مودم از کابل جدا بشه و کف اتاقتون اینترنتی بشه ..
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 18:06
+2
mah3a
mah3a
ا صراحت بگو تو کدوم یکی هستی؟؟؟
متولد برج1---مغرور
متولد برج2---شرور
متولد برج3---عصبی
متولد برج4---زیبا
... متولد برج 5---مهربان
متولد برج6---پاک
متولد برج 7---دورو
متولد برج8---حسووود
متولد برج9---بدشانس
متولد برج10---دوست داشتنی
متولد برج11---دیونه اس
متولد برج 12---یه کله اش کمه
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 18:01
+2
mah3a
mah3a
o0o0o0o0o0o0o0op3..........kia do0o03t daran?
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:58
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
:)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:43
+4
tamanna
tamanna
a year without rain

Oooooooooh
Oeeeeeeh
Can you feel me
When I think about you
With every breath I take
Every minute
Don’t matter what I do
My world is an empty place
Like I’ve been wonderin’ the desert
For a thousand days (oooh)
Don’t know if it’s a mirage
But I always see your face, Baby

I’m missing you so much
Can’t help it even now
A day without you is like a year without rain
I need you by my side
Don’t know how else to find
But a day without you is like a year without rain (oooh)
The stars are burning
I hear your voice in my mind (in my mind)
Can’t you hear me calling
My heart is yearning
Like the ocean is running dry
Catch me I’m falling
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:59
+5
tamanna
tamanna
You made me insecure
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody else

Na na na
I’m no beauty queen
I’m just beautiful me
Na na na
You’ve got every right
To a beautiful life
cmon
whoooooooooooooooooooooooooooooooooo says
na na na na hala inam ahangam
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:52
+8
mobin
mobin
سلام. من mobin هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:46
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
حظه لحظه ، دم به دم ، ساعت به ساعت خواهمت ، گر خوشم یا ناخوشم ، در هر دو حالت خواهمت ،گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند ، در آن زمان ای یار ، من با اشاره خواهمت . . .
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ