یافتن پست: #ha

ronak
ronak
چه بی رحمانه... تمام آرزوهای کودکی مان را
به دار قصاص آویختیم........!!...........به حکم بزرگ شدنمان ...
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:44
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ja dare az adminao modiraye in site tashakor konamo arze khaste nabashi khedmateshun
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:41
+6
شاهین
شاهین
کی گفته زبان فارسی آسونه ؟

حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:

.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:00
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
وقـتی تــــــو بـا مـنی .... تـرافیـــک میتونه زیباترین مکــــــث عالـم باشــه ... ♥ ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:51
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
آدمايي که پشت سرت حرف میزنن، یا آرزوشونه جات باشن و نمیتونن، یا آرزوشونه باهات باشن و نمیتونن
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:34
+7
parham
parham
khabgahe azade teh shargh{-12-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:10
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
فرقی نمی کند گودال آبی کوچک باشی یا دریایی بی کران ، زلال که باشی آسمان درتوست
24 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:37
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
قدیما......
اوج بازی ما ، استپ هوایی بود با یه توپ پلاستیکی دوپوسته!
الان بچه ها میشینن لپ تاپاشونو share می کنند pes2012 می زنن!
یعنی خدایا عدالتتو شکر!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:32
+3
rozhan
rozhan
سلام. من rozhan هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:12
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ