ronak
چه بی رحمانه... تمام آرزوهای کودکی مان را
به دار قصاص آویختیم........!!...........به حکم بزرگ شدنمان ...
☺SAEED☻
ja dare az adminao modiraye in site tashakor konamo arze khaste nabashi khedmateshun
شاهین
کی گفته زبان فارسی آسونه ؟
حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:
.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم.
☺SAEED☻
وقـتی تــــــو بـا مـنی .... تـرافیـــک میتونه زیباترین مکــــــث عالـم باشــه ... ♥ ♥
☺SAEED☻
آدمايي که پشت سرت حرف میزنن، یا آرزوشونه جات باشن و نمیتونن، یا آرزوشونه باهات باشن و نمیتونن
☺SAEED☻
فرقی نمی کند گودال آبی کوچک باشی یا دریایی بی کران ، زلال که باشی آسمان درتوست
☺SAEED☻
قدیما......
اوج بازی ما ، استپ هوایی بود با یه توپ پلاستیکی دوپوسته!
الان بچه ها میشینن لپ تاپاشونو share می کنند pes2012 می زنن!
یعنی خدایا عدالتتو شکر!!!

1390/12/7 - 21:47lolo naboda nini bod bavar kn
1390/12/7 - 21:48harfet kheili vahshad nak bud ronak khanum
1390/12/7 - 21:50ensafi ninie khoshgeliam hast
1390/12/7 - 21:50
1390/12/7 - 21:51