خدایش 1 لیتر بیشتر ارزش نداره.
sasan khodashiiish toham 1 mili litr arzesh nadari onam b zor
آره تو راست میگه حالا که این حرفو زدی چرا ایگنور کردی؟مهم نیست یخ وردار بزار اونجایی که میسوزه به قول احمدی نژاد.
slm agha arashe gol.....chetori...rasti arash mikham to weblog ahang bezaram ke hame download konan...chikar konam???
slm
misi jigaaaaaaaaar
خوش اومدی کارلو
بزن پس کله اش منم دارم میرم حرص نخور بزا بیاد اینجا از تنهایی کپک بزنه بیشتر
sahabesh umad to che fuzuli hasii IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISH
آره ؟ چقد زود میرسه وییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
arash : servin ba mn bood
آرش جان اینجا کسی نمیفهمه ما دو تا خنگ چی میگیم حرص نخور داش
هی هی خدا نگذره ازش
وییییییییییییییییییییییی تو تهرانی هستی من رو هم باید تو ببری پ چی فک کردی ولش کن بیا جمعه بریم دربند درکه
درکه خیلی وقته نرفتم دلم برای هیئت دولت تنگ شده.بیا بریم موافقم.
oooooooooooooooooooooooy ! che khabare ? mnm miaaaam !
باشه سپید تو هم بیا این میخواد ما رو با بنزش ببره
benz ? ish ! khosham nmiad azin gariiiha ! mn nmiam
khhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
akh tof
میدونی ک خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تیکاف یک لر قبل از تف کردنه لامصب)
aaaaaaaaaaaaaaaah kasiiiiiiiiiiiiif
chashb
س لام عخشم
salam azizam kheyli khoosh omadi jijal
slm s lam khoobi kor ? SLM MAHSA JOON merC
bye