Mer c Azizam
کی با تو بود؟؟
Are Che Be Khodesh Gereft
Akhe Emroz Tavalode Poria Ham Hast
hos care abut me?????
سلام.خوبی؟ سمند من خوبه سلام داره خدمتت فقط بیمه نداره نرفتم ندیدم الان عضو میشم.
میزنم له ات میکنم بنز رو میکنم تو گلوت زود باش بیا
بابا چرا انقدر خشن درست من 111 کیلو هستم ولی قلب کوچولوی دارم یک وقت دیدی سکته کردم انوقت عشقت میره بهشت تو رو تنها میزاره.چشم امدم.
مرسی
قربانت.
salam khoosh oumadi
سیلام عرض بشد
bahal bood
mer30 mina jon kheyli mamnonam azat khanoomi
fadat besham man asal jooooooooooooooonam kheyli mamnonam azat
Malo0o0os@ هوا را از من بگیر .... خنده ات را نه عزیزم تولدت مبارک
fadat sham azizam kheyli mamnoooooooon
@arash_fa دوست عزیز شما لطف دارید اعضای این سایت لایق بهترین ها هستند.. لحظات خوبی براتون آرزو میکنم.
Mer c Azizam
1390/11/27 - 17:25کی با تو بود؟؟
1390/11/27 - 17:29Are Che Be Khodesh Gereft
1390/11/27 - 19:15Akhe Emroz Tavalode Poria Ham Hast
1390/11/27 - 19:16hos care abut me?????
1390/11/27 - 19:18