poria
chera kasi ni hame raftan allaho akbar?
سحر
من تمام رابطه هایم را با دیگرانقطع کردم تا ضربه ای نخورم ، غافل از اینکه در دراز مدت به خودم ضربه زدم
ronak
چه کسی میگوید که من هیچ ندارم…؟
من چیزهای با ارزشی دارم ….!
حنجره ای برای بغض …
چشمانی برای گریه…
لبهایی برای سکوت…
ریه هایی برای سیگار…
دستهایی برای خالی ماندن…
پاهایی برای نرفتن….
شبهایی بی ستاره….
پنجره ای به سوی کوچه بن بست…
و وجودی بی پاسخ…..
are agha fahmidam 8 ta monde bara to saeid goft . man ke faghat 2 vahed felez monde moarefi migiram ghalesho mikanam dg
1390/11/21 - 22:57khosh be halet
1390/11/21 - 22:59ebi mikhay khafe shi ?!!!!!!!!!!!!!!!! khosh behalam ?!!!!!!!!!!!!!!! bad az in hame sal sabeghe ?!!!!!!!!!
1390/11/21 - 23:01dah terme tamoom kardi,man 8 terme shodam
1390/11/21 - 23:04khafesho dg man 9 term tamom kardam
1390/11/21 - 23:06 ( لايک توسط 1 کاربر )