meghsi,rasti mesenger tatile?
are felan
chera??
b khatere 22bahman he
سلام
سلام کوشی پ تو کم پیدایی
عباس دیگه فارق التحصیل شدی تحویل نمیگیری
salam bacha, dishab ta omadam javabetoon ro bedaaaaaaaaam, barghamoon raft azetoon ozr mikham. mina , mina , asal, ekhtiyar darid, ma kam saadatim
che naz hastan
در مورد موتور 442 برای کسانی که نمیدونند :یکی از قویترین موتورهای اسمال بلاک هست که ساخت کمپانی شورلته و 354 اسب بخار قدرت داره که حدود257 کیلو وات میشه
سلام زیبا محمد جان لطف کردی.مرسی.از موتورش خبر نداشتم مرسی از این اطلاعاتی که دادی.
khahesh mikonam
باشه اول تو خاموش کن سیستم رو
meC sasan chash movazebam kha servin mn off shodam zud toam off sho
باشه افم ام بابای
خدا بیامرزه
meLSI mitra joon
kollli like kheyli qashang bood
مرسی عزیزم دمت دوووووووووووووووووود بدو زنگ بزن آتش نشانی خفمون کردی
ایول حال کردم.مرسی.
khahesh
mikhameeeeeeeeeeet
meghsi,rasti mesenger tatile?
1390/11/21 - 00:39are felan
1390/11/21 - 00:43chera??
1390/11/21 - 00:45b khatere 22bahman he
1390/11/21 - 00:46



1390/11/21 - 01:19