یافتن پست: #ha

ebrahim
ebrahim
bacheha shabe hamegi porteghali........ma ke raftim, lala{-43-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:46
+5
-1
مهسا
مهسا
@hadith میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست{-35-}{-35-}{-35-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:44
+7
مهسا
مهسا
@asall زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش

لایق بهترین هایی . . .{-35-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:37
+7
hadith
hadith
شیطان هرکاری کرد آدم سیب نخورد! رو کرد به حوا گفت : بخور واسه پوستت خوبه !{-33-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:30
+8
poria
poria
man ke raftam bekhosbam farda bayad eyne chi kar konam.???age goftin eyne chi ??????
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:24
+7
poria
poria
man raftam harki kar dare ya s bede ya bezange ya pm bezare ya off bezare ya name benvise faghat ba dod aamat nadin chon tarike nemibinam...shabe hame bekhayr
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:21
+5
poria
poria
khabidani ke tosh bos baghal va shab bekheyr azizam nabashe kape marge . salamatiye {-18-}{-33-}{-31-}maha ke mojarradim va bayad kape margemono bezarim
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:19
+6
ebrahim
ebrahim
این هم اروپا... حالا چه جوری میخوای ماشینتو پیدا کنی‌؟ :دی‌
8 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:11
+6
ebrahim
ebrahim
خیلی دوست دارم وقتی عصبانی میشم ، مثل تو فیلما بزنم آینه رو بشکونم D:
ولی نمیشه !!
بابام پارم میکنه =))))
14 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:09
+5
ebrahim
ebrahim
میگم این ماهواره که چند روز پیشا فرستادن فضا اسمش " نوید " بود ..
دو سال پیش هم یکی فرستاده بودن اسمش " امید " بود ..
فکر کنم سال بعد نوبت " کامران و هومن " باشه =))))
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:03
+6
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ