شهر آجیلی
afarin be hadith,man khodamam yadam nabood
ای شیطون جایزه ام چیه حالا
biya
مرسی
شما چرا عکس نداری؟؟
اکسمو اپ نمیکنه
سایز عکست یا حجمش بالاست منم این مشکلو داشتم
na bala ni
سلام پوریا جان سایز عکست 200در200 باید باشه ها
bacheha nazaretono benevisid
با نمک
shayad maghroor
asheghesham
اره خیلی باحاله
ye nafar
نه خانوم سوال که اشکال نداره....منظورم اینه که جوابش معلومه دیگه
na aziz javaba mitone motefavet bashe
فرق نمیکنه هر کی نشست خوشحال میشم
محسن میگم هر کی هم که دیگه فکر نمیکنم جالب باشه اینطور نیست؟؟
biya yak shami bet bedam bokhori
nakhandid zesht mishid
عالي بود مرسی
khahesh
na,bekhand,shookhi kardam
اینم به افتخار آقای عصبانی
man kojam asabiye?
تو پروفایلت خوندم.
aha
khob nadashte bash,ki majbooret karde
de hamine miigam bachei
ma khodemoono zadim be bi aaari
kare khobi mikoni edamebede rahetoo
شهر آجیلی
1390/11/20 - 00:00afarin be hadith,man khodamam yadam nabood
1390/11/20 - 00:01ای شیطون جایزه ام چیه حالا
1390/11/20 - 00:03
biya
1390/11/20 - 00:04مرسی
1390/11/20 - 00:05